Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Puremisen estoaine

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.2.25 09:23:25

Oletteko saaneet apua loimien puremiseen noista suihkutettavista pahanmakuisista aineista ? Ruunat temuaa aidan yli ja tarhanaapuri ruvennut nappaamaan oman hevoseni loimien kaulakappaleista kiinni. En haluaisi että loimet menee pilalle kun olen yrittänyt hyviin loimiin satsata eli rahat menee kohta kankkulan kaivoon.

Re: Puremisen estoaine

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   10.2.25 09:31:53

Tujua tabascoa loimiin.

Nuo valmiit aineet ei ole tarpeeksi tujuja, jotta temuavat niihin reagoisi.

Päivämäärä:   10.2.25 09:32:35

En halua pilata loimea semmosillakaan aineilla etkä sotkee pinnan eikä lähde varmaan pesussa irti.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   10.2.25 10:21:21

No sittenpä annat sen ruunan repiä. Joko laitat tökötit tai lakkaat valittamasta. Cribhaltia chilillä ja jo loppuu.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   10.2.25 10:35:00

Etikkaa olen laittanut. Loppunut vähitellen.
Etikka tietysti haihtuu, mutta haju sen verran pistävä että usein suihkittuna kaverit ovat jättäneet loimet rauhaan.

Päivämäärä:   10.2.25 10:38:18

Tai sitten vaan antaisi sen hevosen olla hevonen

Päivämäärä:   10.2.25 10:40:26

En anna repiä, minun rahat siinä hukkaan menee. Etikkaa voisi tietysti myös kokeilla, se varmaan tarvittaessa lähtee pesussa pois.

Ai jos tarhanaapuri perii hevoseni loimia niin silloin hevoseni saa vain olla hevonen ? 

Päivämäärä:   10.2.25 10:41:32

Niin saa olla hevonen kun saa käyttäytyä kuten hevonen muiden hevosten kanssa. Minä olen ostanut laadukkaat rambot hevoselleni pihattoon, ei tarvitse tököttejä eikä estää repimistä ja saavat olla hevosia.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.2.25 10:51:23

Olen tuota suihkutettavaa käyttänyt nyt, onko se rebelin? Hevarilta kuitenkin. Toiminut hyvin siihen, että hepo itse ei revi loimiaan. Crib haltia olen kans kokeillut ja se on myös hyvä, mutta suihkutettava tietenkin helpompi laittaa. Crib haltikaan ei nyt niin kovin kummoisesti sotke ja lähtee pesussa pois kyllä.

Päivämäärä:   10.2.25 11:05:17

., niinhän se saakin olla hevonen, hyppiä hampaat irvessä aidan yli kaveria kohti, mutta mun hevonen ei se ongelma tässä ole vaan tarhanaapuri. Toinen vaihtoehto on sit siirtää tammojen viereen jos ei tökötit auta.

..., joo tuota rebelin ainetta meenasin kokeilla ostaa. Itse koin sen voiteen hankalaksi kun sitä joskus kokeilin käyttää.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   10.2.25 12:07:35

Etikka kyllä lähtee pesussa eikä tahmaa ja hajukin häviää jokin ajan kuluttua.
Etikka ei ole edes kallista.
Käytetäänhän sitä huuhteluaineena pesukoneessakin, vie hajut vaatteista.

Päivämäärä:   10.2.25 12:28:22

Oletko laimentanut etikkaa vai ihan raakana suihkuttanut ?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.2.25 12:39:23

AntiBite on ihan paras.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.