Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Itsehoitotalli hinnoittelu

Lähettäjä: Poni 
Päivämäärä:   9.2.25 10:44:07

Mitä teillä kuuluu itsehoitoon ja paljonko lisäpalvelut maksaa?
Kyselin yhdeltä tallilta itsehoitopaikkaa ja hinnoittelu tuntui vähintäänkin sekavalta.
Karsina 300€/kk sis alv 25,5% (sis tilat ja tarhaus)
Karsinan siivous ja kuivike 150€/kk sis alv
Heinät ja pussitus 150€/kk sis alv
Pieniä lisäpalveluja esim kengityksessä avustaminen, suojitus tarhaan yms saatavilla myös. Noi palvelut mitä itse tarvitsisin, olisi 600€/kk ja se on enemmän kuin yleisesti alueen hintatason täysihoito. Joten kaipaan aiheeseen keskustelua ja mietiskelyä! Ei tarvitse puhua tästä tallista mikäli joku sen tunnistaa, mutta kiinnostaa että mitä teillä maksaa itsehoito ja siihen myynnissä olevat lisäpalvelut?

Re: Itsehoitotalli hinnoittelu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.2.25 10:50:34

Sama hinta, ei mitään lisäpalveluja tarjolla.
Hinta sisältää tilat, heinät, kuivikkeet ja tietenkin lantalan tyhjennyksen. Muutoin hoidat kaiken itse.

Lisäpalveluilla joku saa palkan? Aika epävarmaa tuloa. Kuitenkin sitouttaa jonkun työpanosta. Ilmaiseksihan kukaan ei tuota ala tekemään. Helpompaa viedä suoraan täysihoitoon.

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   9.2.25 10:51:01

Itsehoito on nimensä mukaan itsehoito. Jos haluaa lisäpalveluita, niistä joutuu maksaa ekstraa. Tallinpitäjä luultavasti on laskenut, että ihmiset eivät halua maksaa = ei tarvitse tehdä näitä hommia = pääsee vähemmällä. Sen takia kokonaishinta on suurempi kuin täysihoitopaikassa, jonne on siis tervemennyt mieluummin.
Minulla hevosen itsehoitotallilla ja onhan se sitovaa mutta niin sen kuuluukin olla. Hevonen ei ole leikkikalu, jolla käydään vain ratsastelemassa kun huvittaa.

Lähettäjä: ,., 
Päivämäärä:   9.2.25 10:57:34

Johan nuo lisäpalvelut alkavat lähestyä täysihoitoa, että onko ihmekään?

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   9.2.25 11:36:44

Karsina, tarha, lantala, sähkö, vesi, auraus ym. 120e/kk alv 0%.
Ulos TAI sisään 60e koko kuukausi.

Lähettäjä: Jops 
Päivämäärä:   9.2.25 11:37:01

Mulla on puolihoidossa joten ei ihan vastaava mutta:

Karsina 250€ (sis. sähkö, vesi, tilojen käyttö eli ratsastusalueet yms)
Hoito 90€ (tarhaus, ruokien anto ja loimitus. Usein haen itse sisään mutta arkiaamuisin en ehtisi tarhaamaan)
Heinät 164€/12kg

Kuivikkeet, rehut yms omasta pussista. Välillä ostan heinääkin muualta mutta tällä hetkellä tallin heinä sopivaa.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   9.2.25 13:10:21

Ne lisäpalvelut on just sen takia kalliit, ettei kukaan ottais niitä ja talliin tulisi aidosti itsehoitopaikkaa hakevia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.