Lähettäjä: avuton
Päivämäärä: 3.2.25 23:49:23
Tarvitsen todella apua.
Aloitin syksyllä lukion, koska en saanut muuttaa pois opiskelemaan hevosalalle. Ensin ajattelin että no vähän @!#$, mutta kyllä se siitä. Päätin kokeilla eläinlääkistä. No ei todellakaan mulle, fysiikasta napsahti nelonen ja kutonen (=kurssista 5), pitkästä matikasta kutonen ja nelosia, kemiasta uusinnan kautta vitoset.
No tässä sitten mietin että oisko musiikin opettaja mun alani? No ei siinä mennyt aineiden vaihdosta kun viikko kaks kun tuli taas paska fiilis.
Oon aina halunnut hevosalalle. Kaikkien aineiden arvosanat hipoo nelosta, eikä lukiosta löydy sopivaa alaa. Kaikki on vaan niin paskaa suoraan sanottuna. Kellään mitään kommenttia tähän touhuun? Asun Porissa, eikä lähellä ole kun - no Ypäjä, mutta ottaisin hevoshelvetin lukiohelvetin sijasta any day. Ehdottakaa ratkaisua ongelmiin (ja hevosopistoa jatkoa ajatellen..)
Ajattelin että kun oon 18v vaihtaisin hevosalalle, mutta samalla mietin onko järkeä, kun valmistuisin siitä kuitenkin melkein heti. Eli joudun any way olemaan tuolla tekemässä - ei mitään. Miten saisin vanhemmat muuttamaan mielensä...
|