Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi lihaville myydään hevosia?

Lähettäjä: Pöö 
Päivämäärä:   3.2.25 19:15:24

Olen nähnyt monta n. 120kg maapallonmuotoista naista, joilla on oma hevonen ja ratsastavat. En ymmärrä miksi kukaan myy kenellekkään niin lihavalle hevostaan? En antaisi edes koeratsastaa omaani!

Re: Miksi lihaville myydään hevosia?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.2.25 19:20:58

Joo samaa ihmettelen, varmaan kauhea kommentti, mutta mun mielestä ei tarvitsisi edes valmistaa yli xl kokoisia ratsastusvarusteita.. Ei ole kaikkien etuoikeus harrastaa ratsastusta ja rikkoa hevosen selkää ja jalkoja piittaamatta itse omasta hyvinvoinnista

Lähettäjä: Läski 
Päivämäärä:   3.2.25 19:37:09

Olin 5v sitten itse tuollainen. Katson ajassa taaksepäin ja itkettää mitä tein hevoselleni ratsastamalla noin lihavana, onneksi tulin järkiini ja aloitin laihiksen, nykyään 70kg ja hevoseni voi paljon paremmin. Ahdistaa ajatus ja kuvat siitä kun ratsastan tuon kokoisena hevostani.
Luulen, että hevoset myydään koska ei kiinnosta ja halutaan rahaa. En ikinä myisi omaani lihavalle, onneksi painoni ei nouse tästä enää ja hevonen pysyy aina omanani.

Lähettäjä: Mila 
Päivämäärä:   3.2.25 21:14:02

Juuri yksi erittäin isokokoinen nainen niin pitkä kuin lihava osti hevosen viikko sitten. Hän ei käynyt katsomassa itse vaan osti näkemättä ilman koeratsastusta. Lähetti hevoskuljetusfirman hakemaan hevosen. Ihan pahaa tekee kun tunnen hevosen että mihin joutui

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.