Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kangasalan tapaus

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   30.1.25 22:03:40

Mikä tämä tilanne Kangasalla on? Topikit ehtivät poistua ennen kuin ehdin kunnolla lukea. Kannattaako tätä rouvaa oikeasti varoa?

Re: Kangasalan tapaus

Lähettäjä: Xd 
Päivämäärä:   30.1.25 22:11:55

Topikit poistuu kun kyseinen rouva ei kestä totuuksia. Kannattaa vältellä, tekee myös paljon yhteistyötä yhden trokarihuijarin kanssa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.1.25 22:26:29

S.S vai joku muu tuo trokari kenen kanssa toimii?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   30.1.25 22:50:59

Siis mikä juttu?

Lähettäjä: Hihhuli 
Päivämäärä:   30.1.25 22:55:52

Nyt ei Ulla Taalasmaa kestä enää, kertokaa mistä kyse..

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   30.1.25 23:03:32

Kenestä on kyse? Nimikirjaimet? Ja mitä on tehnyt?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   30.1.25 23:14:57

Liittyykö KK tähän? Vai olenko nyt ihan pihalla.

Lähettäjä: Reddit 
Päivämäärä:   30.1.25 23:22:22

Redditistä löytää trokarin, aloituksen ”Kuka on uusi huijarimyyjä”?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   30.1.25 23:32:12

Siis joku epäluotettava hevoskauppias Kangasalla vai mistä on kyse?

Lähettäjä: Oletus 
Päivämäärä:   30.1.25 23:53:19

Olettaisin aikaisempien topikien perusteella että kyseessä ilmeisesti tämä rouva joka on uhkaillut ja tehnyt kiusaa kangasalan entisellä ratsastuskoululla.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   30.1.25 23:58:54

Millä ratsastuskoululla? Ja siis kenen pitää varoa? Voisko joku nyt vaan kertoa tarkemmin?

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   31.1.25 00:13:55

https://www.reddit.com/r/Hevosjuorut/comments/1go4xob/kuka_on_uusi_huijarimyyj%C3%A4/

Lähettäjä: Ai jaa 
Päivämäärä:   31.1.25 00:23:33

Tästä on puhuttu paljon että joukko nuoria naisia kiusaa millon ketäkin juuri poistui ja poistuu toinen.. kateus .. toivottavasti tulee uusi yrittäjä ja hajottaa sen porukan .

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.1.25 05:06:54

Eiköhän sen kyseisen ihmisen ole aika tiedostaa, ettei oma käytös ole ollut sitä luokkaa, ettei ole ihmekkään, että häädön sai. Lukuisat varoitukset, kirjalliset sekä fyysiset todisteet tehdyistä kiusoista ja haitoista unohtamatta useiden ihmisten kokemusta puhuu puolestaan. Myöskin se, miten ihmisellä ei ole millekkään muullekkaan tallille asiaa kertoo mielestäni tarpeeksi vahvaa tarinaa.

Lähettäjä: Just 
Päivämäärä:   31.1.25 06:09:02

Onneksi ihmiset joutuu vastuuseen . Myös näistä netti kirjoitteluiista . Ylläpito näkee sähköpostin mistä kirjoitetaan. Ei kauaa ole kun täällä oli juttu että näin kävi. Jos vaikka on asia ilmoitettu eteenpäin. Kannattaa harkita omaa kirjoitusta. Yrityksen tallin nimi tullut monta kertaa esiin. Jos yksinihminen on noin paha ja ärsyttävä miksi talli vedetään mukaan?? Vaan tuli mieleen..

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   31.1.25 06:27:55

Joku on varoittanut talleihin ”kiusaaja” porukasta jotka hakee tallia. Meidän paikkaan oli tullut sellainen .

Lähettäjä: lammas1 
Päivämäärä:   31.1.25 06:55:55

MÄÄÄÄ t. lampaat

Lähettäjä: Kuukkeli 
Päivämäärä:   31.1.25 07:04:28

Joo, on hyvin omalaatuinen ihminen. Kerran tapasin, en edes keskutellut hänen kanssaan. Kuulin sitten jälkeen päin että minulla on järkyttävä asenne ongelma :D ja olen törkeä. Tuttuni ei pystynyt allekirjoittamaan tätä, hänestä ja itsestäni olin täysin neutraali enkä tosiaan edes vaihtanut hänen kanssan mitään.

Mieli piteitää asioihin ja hevoseen vaihtelee tunnin välein. Yrittää puhua muista pahaa ja soitella muualle ihmisiä kiusatakseen.

Hänellä on moneen paikkaan "porttikielto". Ihan itse aiheutettua.

Trokari jonka kanssa tekee kauppaa asustaa etelämmässä.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   31.1.25 07:13:15

Olen kysellyt yhdestä kivasta hevosesta. Onneksi se ei edennyt. Myöhemmin luin netistä ja ihmettelen, miksi aina törmään huijareihin. Ei ollut ensimmäinen kerta. Ilmeisesti minusta huokuu: Huijaa minua! :(

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   31.1.25 07:24:03

MR?
Myi tässä talvella 'tuttua' hevosta, josta jätti kertomatta aika oleellisia terveydellisiä asioita.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.