Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Farriers Formula

Lähettäjä: aie 
Päivämäärä:   30.1.25 21:15:32

Käyttökokemuksia Farriers Formulasta. Toimiiko? Kasvaako kaviot vahvempina? Hinta ainakin suolainen niin toivoisi jotain tehojakin olevan.

Re: Farriers Formula

Lähettäjä: ˆ^ˆ 
Päivämäärä:   30.1.25 22:05:15

Kengittäjäni mukaan tämä on ainoa kavioravinne, jonka tehosta on tieteellistä näyttöä. Itse syötin noin puoli vuotta ja tuntui kyllä auttavan, kaviot kasvoivat nopeammin ja vahvoina, mutta nirso hevoseni ei missään vaiheessa tottunut FF:n makuun, joten oli melkoista taistelua saada hevonen syömään ne nappulat. Lopetin syötön, kun kesä ja laidun paransivat kavioiden kuntoa muutenkin. Kaviot ovat pysyneet hyväkuntoisina, mutta kasvavat ainakin nyt talvella vähän hitaammin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.1.25 22:06:11

Jos toimisi niin hyvin kuin purkissa lukee niin olisi loppuunmyyty :D Niinkuin kaikki muutkin ihmeitä tekevät vitamiinilisät

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   30.1.25 22:24:19

”Jos toimisi niin hyvin kuin purkissa lukee niin olisi loppuunmyyty :D Niinkuin kaikki muutkin ihmeitä tekevät vitamiinilisät”

Ai mitenkä niin loppuunmyyty? Eiköhän tuotteita valmisteta kysynnän mukaan niin harvoin mikään on loppuunmyyty. Tosin tämän tuotteen kohdalla tuo melkein pitää paikkansa, hankala saada Suomesta.

Ja todennäköisesti toimii, tiedän useamman hevosen joiden kaviot on vahvistuneet huomattavasti. Ja itseasiassa en yhtäkään jolla ei olisi toiminut. Toki voihan olla että joku muu tekijä on saanut kavion laadun paranemaan, mutta aika hyvä yhteensattuma jos useammalla hevosellla joku muu kuin farriers formula on muutoksen saanut aikaan.

Lähettäjä: Riutta 
Päivämäärä:   30.1.25 23:01:17

Huomasin että kavioita vahvisti myös ruunurajojen päivittäinen reipas harjaaminen vähän kovemmalla harjalla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.1.25 23:36:47

Ainoa josta kannattaa maksaa

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   31.1.25 00:45:09

Meillä toimi, ja maistui hyvin. Suosittelen!

Lähettäjä: fam 
Päivämäärä:   31.1.25 07:05:58

Mä ostin ison säkin biotiinia, ajaa mun mielestä saman asian. Kengittäjä suositteli.

Lähettäjä: kp 
Päivämäärä:   31.1.25 08:40:56

Olen syöttänyt ja syötän muutaman kerran vuodessa "kuurina". Ainut hevosenrehu, josta olen huomannut olevan silminnähtävän hyödyn. Kengittäjä huomannut myös.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   31.1.25 09:31:33

On siitä hyötyä, jos ruokinnassa on puutteita. Mutta jos ruokinta sisältää kaiken tarvittavan, ei tietenkään vaikuta.

Itselläni huonokavioinen hevonen ja muutaman säkin syötin FF, mutta toimivin on ollut hyvä kengittäjä ja sitten liike. Ei tunti päivässä ratsain ja sitten pienessä tarhassa seisoen vaan isot ulkoilualueet, tarhakaveri ja tähän päälle ihmisen tarjoama liikunta niin pysyy kaviotkin hyvässä kunnossa.

Nyt meillä pidempi tauko kun hevonen saikulla, rajattu ulkoiluaika ja -tila niin näkyy välittömästi kavioissa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.1.25 14:11:56

Kevin Bacons hoof formula auttaa

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.