Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  NVL

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   30.1.25 09:12:50

Aitoja kokemuksia kaipaisin. Tyttäreni kiinnostunut paikasta ja kisa mahdollisuudesta. En itse ole hevosihminen, enkä ymmärrä niistä mitään. Onko tallilla mm. Mahdollista odotella lämpimässä jos tytär touhuaa? Miten hevosia pidetään jne. Kaikki kokemukset kultaa kalliimpia d

Re: NVL

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.1.25 09:18:27

Kannattaa olla Nelliin suoraan yhteydessä! Hän on todella mukava ja osaa varmasti vastata kaikkiin teidän kysymyksiin.

Lähettäjä: Puokki 
Päivämäärä:   30.1.25 09:31:16

Jännä vaan miten kaikki "en ymmärrä hevosista mitään äidit" aina löytää tiensä Hötönettiin avamaan näitä haukkumistopicceja. Kunnon provo

Lähettäjä: öö 
Päivämäärä:   30.1.25 09:33:21

.
Sen verran ymmärrät, että tulet tänne ilkeimpien ihmisten sekaan kyselemään.
Ihminen yleensä ottaa yhteyttä ihmiseen, jolle asiaa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.1.25 09:42:53

Eiköhän täällä ole ihan normaalejakin ihmisiä. Minusta ihan kiva paikka, mitä kävin kokeilemassa. Tilat toimivat ihan ok. Pienehkö maneesi ja suosittu hevonen tekee ilmeisen paljon töitä. Itselle pihattohevosen vuokraaminen ei sopinut. Kaipaan itselleni enemmän mukavuuksia. Varmasti nuorelle oikein kiva paikka!

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   30.1.25 10:54:35

En tunne Nellin hevosia, mutta itse Nelli on todella mukava ja hyvä opettaja! Suosittelen käydä katsomassa ja tutustumasss.

Lähettäjä: hp 
Päivämäärä:   30.1.25 12:23:54

triplapisteelle, mitä tarkoittaa enemmän mukavuuksia itselle? Siellähän pystyy hevosen kanssa touhuamaan ja varustamaan sisätiloissa kuten missä tahansa muuallakin, ainoa ero karsinaelämään on se että hevonen haetaan ulkoa ja palautetaan ulos. Joskus saattaa pitää pestä vaikka kuraisia jalkoja tai vaihtaa loimi kuivaan, mutta jos näitä ei jaksa tehdä niin se ei ole omaa mukavuutta vaan laiskuutta

Päivämäärä:   30.1.25 13:14:08

Juurikin näitä. En halua joutua riisumaan märkiä ja kuraisia loimia, siivota tarhaa, pestä jalkoja tmv. Haluan myös kunnon lämpimän tilan missä hevosta hoitaa ja oleskelualueen missä olla. Tiedän olen hienohelma, mutta kuten sanoin tuo talli ei minulle sopinut. Varmasti monelle muulle sopii.

Päivämäärä:   30.1.25 13:15:07

ei moni muukaan talli sovi ja tämän olen huomannut.

Lähettäjä: hp 
Päivämäärä:   30.1.25 20:23:03

Nuo asiat nyt yleensä kuuluvat tähän harrastukseen. Toki voit valita tallin missä hevoset ulkoilevat 3 tuntia ja saat valmiiksi hoidetun ja varustetun hevosen maneesiin joka on jo ollut edellisellä tunnilla ja jatkaa sinun jälkeesi päivän kolmannelle, niin ei tarvitse pestä, jynssätä, harjata ja likaantua. Tai ihan yhtälailla toisella tallilla haet ratsusi tarhasta, riisut sen kuraisen loimen tai harjaat kuraisen hevosen. Ja missään tallissa toivottavasti ei ole talvisin yli 10 astetta lämmintä joten kivaa lämmintä tilaa hevosen hoitoon ei ole saatavilla missään.

Tai ehkä ratsastaminen olisi sulle sopiva kesäharrastus. Silloin tosin saattaa hiekka pölytä tai joudut huuhtelemaan hikisen hevosen tunnin jälkeen.

Lähettäjä: JoKU vaan 
Päivämäärä:   30.1.25 20:31:01

Nelli on tosi kiva tyyppi ja hevoset on hyvin pidettyjä ja laadukkaita. Pihattoa ei tarvitse vuokraajien putsailla, se tapahtuu tallityöntekijöiden toimesta. Magee hiittirata menee tallialueen ympäri, on hyväpohjainen kenttä ja maneesi. Talli on tosi siisti ja toimiva. Hevoset on kilttejä käsitellä ja kivoja ratsastaa. Kilpailemaan pääsee myös. Ei mitään negatiivista sanottavaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.