Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Satula ei palaudu sovituksesta

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   24.1.25 21:15:50

Minulla myynnissä ollut satula on ollut sovitettavana luvattoman pitkään. Ostaja on sanonut, ettei satula sovi, ja on luvannut tuoda sen minulle takaisin. Satulaa ei kuitenkaan ala kuulua vaikka pari kertaa olen kysynyt sitä takaisin.

Kokemuksia, mitenhän tuon tuolta saisi vielä takaisin tai rahat tilille? Ei nyt mikään tonnien satula onneksi ole mutta useampi satanen rahaa kiinni siinä.

Re: Satula ei palaudu sovituksesta

Lähettäjä: pv 
Päivämäärä:   24.1.25 21:18:40

Aina panttia vastaan kokeiluun. Oppirahat

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   24.1.25 21:19:46

Laitat maksutiedot ja pyydät maksamaan tai tuo Satulan heti takaisin.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   24.1.25 21:31:07

Laita viesti että teet rikosilmoituksen jos satulaa ei makseta tai palauteta X päivään mennessä. Varkaushan se on jos ei ala satulaa kuulua.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   24.1.25 22:11:57

” Laita viesti että teet rikosilmoituksen jos satulaa ei makseta tai palauteta X päivään mennessä. Varkaushan se on jos ei ala satulaa kuulua.”

Tämä.

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   24.1.25 22:24:18

Varmaan myynyt jo eteenpäin. En edes ilmoittelisi kun olet pariin otteeseen muistuttanut palautuksesta. Saman tien poliisille rikosilmoitusta tekemään. Oppiipa olemaan.

Lähettäjä: Nöf 
Päivämäärä:   24.1.25 22:53:06

Nyt opit sen, että satula annetaan sovitukseen ainoastaan myyntihintaa vastaan, joka toimii panttina kunnes satula palautuu tai tulee kaupat. Eri asia jos satulaa sovittaa samalla tallilla asuva hevosenomistaja, johon etukäteen tiedät että voit luottaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.