Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi pidät P.A. na hevosia???????????

Lähettäjä: Emmi 
Päivämäärä:   24.1.25 19:50:18

Minkä ehmetin takia pitää ihmisten pitää hevosia ja kaiken maailman elukoita jos ovat aivan P.A kokoajan😡 Että mua ketuttaa kun ei vuokrat ajallaan tule, jätetään perushoito toimenpiteet (madotus, raspaus) tekemättä. Rehuja kun loppuu niin tulee tyhjiä välejä jne.. Sanotaan näin että enempi näissä hevoshommissa nähnyt näitä kun ihmisiä millä menee oikeesti hyvin ja omistaa hevosia ja rahaa laittaa kiinni niihin ja niiden hyvinvointiin. Kyllä niin roskasakkia ja alinta kastia mulle noi pa ihmiset.

Re: Miksi pidät P.A. na hevosia???????????

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.1.25 21:32:33

Noita pa hevosenomistajia yleensä tuntuu löytyvän vähän halvemmissa ja ei niin hyväpuitteisissa talleissa? En myöskään ymmärrä miksi pitää senttiä venyttää eläinten hyvinvoinnin kustannuksella. Jos elämäntilanne huononee niin tottakai hevoset pois, se on palvelus hevoselle, tallinpitäjälle, tallikavereille ja itselleen. Hevosen omistaminen ei ole mikään jokaisenoikeus.

Lähettäjä: nooh 
Päivämäärä:   24.1.25 21:38:01

Yritähän nyt rauhoittua, kun joka palstalla riehut. Mieti miten olet päätynyt tähän tilanteeseen? Jos sulla on näitä maksamattomia asiakkaina, irtisano ja korjaa ihmeessä sopimukset kuntoon niin että otat takuuvuokraa tai hevosen myynti eteenpäin korvaukseksi vuokrista. Voithan kirjata myös sopimukseen kuuluvaksi madotuksen ( koko tallin terveyden vaatimus) sekä sen että tarvittaessa tallinpitäjä on oikeutettu tilaamaan eläinlääkärin asiakkaan laskuun. Mikäli hevosen kohtelu huolestuttaa, voit toki irtisanoa muutenkin asiakkaasi. Ja jos yhtään lohduttaa, tiedän että myös rikkaat ( valitettavasti! ) jättävät mm ell- ja kengityslaskujaan maksamatta, mutta ymmärtääkseni et ole näiden ammattien harjoittaja.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.1.25 22:33:18

No mulla menee kyllä varsin hyvin mutta en madota turhaan ja raspatakin osaan itse. Rehuja syötän vaan satunnaisesti niin ei ole niin justiinsa jos en ole ehtinyt hakemaan.

Lähettäjä: Pistt 
Päivämäärä:   24.1.25 22:35:13

Ei ne sadat tonnitkaan takaa että hevoset hoidetaan hyvin. Nähty on.

Lähettäjä: Lum 
Päivämäärä:   24.1.25 22:36:34

Ja tämä asia korjaantuu märisemällä joka palstalla?

Lähettäjä: Yrittäjänä toimin 
Päivämäärä:   24.1.25 23:11:15

Tee nyt hyvä ihminen kunnon sopparit joissa kerrottu mitä tapahtuu jos vuokran jättää maksamatta. Eli perintätoimisto, sopimuksen purkaminen jne.
Ei mikään yritys pidä asiakkaita jotka eivät maksa laskujaan.
Yrittäjällä on mahdollisuus itse valita asiakkaansa.

En oikein ymmärrä tätäkään että koko asiakaskunta vedetään samaan nippuun ja haukutaan.

Sanon vielä sen verran että ne rahamiehet joita ei voi köyhäksi kutsua eivät läheskään aina maksa laskujaan, tästä on minulla useampi kokemus.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   25.1.25 00:45:20

Miksi täällä on sata ketjua tästä samasta aiheesta koko ajan?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.