Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eläintenturvakoti tarjottu hevosia ei kerro

Lähettäjä: Okei 
Päivämäärä:   21.1.25 12:00:26

Ihmetyttää toiminta kovin kyllä.
Jos ei itse pysty auttamaan ja pelastamaan niin ei kukaan muukaan saa auttaa. Rahaa pyytää kyllä mutta muu ei kelpaa.
Oli kirjoittanut että heille tarjottu taas useampaa hevosta mutta tilanteiden vuoksi ei voi ottaa lisää. Laitoin viestiä ja kerroin että meillä on tilaa useampi karsina ja olen aloittamassa yhdistystoiminnan myös auttaakseni hevosia
Hän vastasi ettö turha perustaa uutta mutta voin auttaa lahjoittamalla rahaa. Tota öö....siis täh. Kysyin saisinko yhteystiedot näille jotka kotia tarvii ettei mene teuraaksi mutta sama vastaus. Autat lahjoittamalla rahaa.
Mikä ihme näitä vauvaa?

Re: Eläintenturvakoti tarjottu hevosia ei kerro

Lähettäjä: Mammutti 
Päivämäärä:   21.1.25 12:04:29

Älä aloita. 95 % eläintenpelastuspaikoista on eläintenrääkkäyspaikkoja koska ei ole rahaa toimintaan. Taivas on parempi paikka kuin köyhän käsissä.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   21.1.25 12:06:13

Minulla on käytössä omaa rahaa pyörittämiseen sekä omat tilat ei vuokra kuten noilla.

Lähettäjä: nähty on 
Päivämäärä:   21.1.25 12:06:21

Rahaa voi kerjätä millä verukkeella tahansa ja ihmisten hyväsydämisyyteen vetoaminen on niistä tehokkain.
Jos ottaisit kotia etsivän hevosen teille, ei sinusta tulisi heille mitään rahallista hyötyä. Siksi ensisijaisesti näin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.1.25 12:08:54

Koitat keräillä ilmaisia hevosia. Just joo.

Osta niitä jos sulla on muka rahaa.

Lähettäjä: Tallinpitäjä 
Päivämäärä:   21.1.25 12:19:48

Mulla on myös omalla tontilla täyshoitotalli sekä karsina- että pihattopaikoilla. Olisi mahdollista ottaa tällainen pelastettava hevonen ihan vaan toimittamaan seurahevosen virkaa, mutta ei kenelläkään ole tarve. Erikoista kyllä, että näille rahaa kinuaville suojapaikoille kuitenkin olisi jonoksi asti. Mulla on pörssi siinä kunnossa, että pystyn tarjoamaan laadukkaan loppuelämän pienessä laumassa ja hyvällä hoidolla.
En etsimällä etsi, kun omia hevosiakin on enkä "tarvitse" ilmaista hevosta mihinkään, mutta jos joskus tulee vastaan apua tarvitseva, voin ottaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.1.25 14:25:37

Ei saa muut auttaa koska tulisi lisää lahjoituksista kilpailijoita?
Voi olla myös sekin että eläimiä ei autettaisi heidän mielestään oikein eli niille saatettaisiin antaa...hui.. liikuntaa ihmisen toimesta ja sehän on eläinten hyväksikäyttöä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.