Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevosharrastuksen vaarallisuus.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.1.25 18:47:06

Nuorena sitä ei edes miettinyt mitä riskejä hevosen kanssa touhuamisessa on. Onneksi mitään pahempaa ei koskaan tapahtunut. Lasten saannin myötä ajatusmaailma kuitenkin muuttui, enkä enää halunnut ottaa ei-välttämättömiä riskejä. Lapset tarvitsevat minua enemmän kuin minä hevosia. Oma lapsi käy tunneilla, ja tallilla on turvallisuus otettu hyvin huomioon. Olen kuitenkin vähän helpottunut että hänestä ei lopuksi mitään intohimoista hevostyttöä tullut.

Re: Hevosharrastuksen vaarallisuus.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   20.1.25 19:34:14

Joo o, voihan sitä jäädä vaikka auton alle kun postia hakee. Tai työmatkalla toimistotöihin kuolla kolarissa

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   20.1.25 19:52:04

Paljon ikävämpää on viettää ikävä elämä peläten kaikkea mahdollista, jos jotain kumminkin haluaisi tehdä.

Lähettäjä: Kukkis 
Päivämäärä:   20.1.25 19:53:01

Voi toki, mutta töissä on pakko käydä ja postikin hakea. Mutta hevosia ei ole mikään pakko harrastaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.1.25 19:54:09

Joskus olen samaa kipuillut, mutta todennut että riskit huomioiden sitä saisi pelätä ihan kaikkea. En enää mene nuorten ja hullujen hevosten selkään ja tekemissä on muutenkin järki päässä hevosten kanssa. Olen ostanut luotettavan ja rauhallisen hevosen itselleni, jonka kanssa on mukava harrastaa.

Päivämäärä:   20.1.25 20:04:47

Niin ehkä se onkin juuri se että mua ei haittaisi yhtään olla käymättä töissä tai hakematta sitä postia ja maksanutta laskuja mutta ilman hevosia elämä olisi kyllä aika onnetonta. Mutta ei se kaikille ole niin

Päivämäärä:   20.1.25 20:07:10

Toisin sanoen vtuttaisi kuolla työmatkalla mutta hevosesta johtuvasta asiasta ei yhtään :D mutta toisille riittää muut harrastukset ja sekin on ihan ok

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.