Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  leppävaaran ratsastuskoulu

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   17.1.25 15:35:44

Etin uutta ratsastuskoulua ja lähellä olisi Leppävaaran ratsastuskoulu. Mitä mieltä olette paikasta: hevoset, työntekijät, puitteet jne?

Re: leppävaaran ratsastuskoulu

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.1.25 15:36:38

Itse olen sitä mieltä, että hevosia hoidetaam huonosti. En suosittele

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.1.25 15:48:48

Asiakkaan mielipide: siistit, kivat tilat, paljon erilaisia hevosia ja poneja, kivoja kisoja, useita opettajia. Ihan hyvin käyttäytyviä ratsuja, näyttävät hyväkuntoisilta. Mutta aina kannattaa mennä katsomaan itse ja kyselemään paikan päälle. Tunnit vuodesta toiseen koko lailla täynnä, joten moni on tyytyväinen. Ne jotka ei, valitsee toisen paikan

Lähettäjä: Entiedävarmaksi 
Päivämäärä:   17.1.25 15:55:07

Olen ymmärtänyt ettei siellä kaikki hevosalan ammattilaiset suostu työskentelemään. Yksi pitkään paikassa työskennellyt on kirjoittanut ettei voinut jatkaa tiettyjen hevosten hyvinvointiin liittyvien asioiden takia.. oli niin eriävät mieleipiteet pitäjien kanssa. Tälle on hyvin tärkeää hevosten hyvinvointi. Kannattaa käydä tutustumassa avarin silmin. Ehkä ovat kehittäneet toimintaansa parempaan suuntaan?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   17.1.25 16:21:31

Ulkoilevatko ollenkaan?

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   17.1.25 19:23:23

Aiemmin ulkoilivat niin minimaalisesti että erotettiin liitosta sen vuoksi. Myös heinäruokinta oli nykytiedon valossa tosi tosi vähäistä.
Huom. nykytilaa en tiedä. Mutta nuo kertonee paikan arvoista ja ideologiasta jolla hevosia pidetään. Harmillista koska puitteet ja sijainti olisi hyvät. Hevosten kannalta monta epäkohtaa oli, en tiedä onko edelleenkin.

Lähettäjä: ++ 
Päivämäärä:   17.1.25 19:29:10

^ eikös tuo erottaminen koskenut Leppävaaran koulua, ei Tapiolaa?

Lähettäjä: ++ 
Päivämäärä:   17.1.25 19:29:37

Sori … väärä ketju..

Lähettäjä: Niinpäniin 
Päivämäärä:   17.1.25 19:34:59

Olisi paljonkin positiivista kerrottavaa, mutta turha niitä tänne kirjoittaa. Koululla on nettisivut ja some, sitä kautta saa kyllä ajantasaista tietoa. Paikan päällä myös.

Lähettäjä: Rusina 
Päivämäärä:   17.1.25 22:15:39

Olen ulkoillessa kulkenut tallin ohi vuosikausia. Tarhat on yleensä tyhjiä, joskus aamupäivällä olen pari-kolme heppaa nähnyt ulkona. Kai tuon kokoisessa tallissa luulisi olevan melko paljon hevosia mutta harvemmin niitä näkee.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.