Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Urheilugaala

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   16.1.25 19:20:27

Mitä ihmettä kaikki hangaroundit tekevät urheilugaalassa ? Miksei siellä ole oikeita ratsastajia?

Re: Urheilugaala

Lähettäjä: 3 
Päivämäärä:   16.1.25 19:29:01

mitä @!#$ä nyt taas....
ja ketkä on mielestäsi OIKEITA ratsastajia? Paikalla on kuitenkin mm. Olympialaisissa edustaneista Elmo, Sanna, Veera, Henri, Emma ja Joanna, paralympialaisista Laura ja Jonna...

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   16.1.25 19:44:26

Kas kun sinne saa ostaa lipun ihan kuka vaan. Siellä on myös paljon urheilujärjestöjen väkeä ja muuten vaan urheilun kanssa tekemisissä olevaa kansaa.

Lähettäjä: Pehmeä Jänis 
Päivämäärä:   16.1.25 19:48:19

Olipas taas mukava, oikein hyvän mielen aloitus :) Hauskaa iltaa sinulle, aloittaja!

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   16.1.25 19:49:52

Mikä sinua aloittaja vaivaa..?

Lähettäjä: Piip 
Päivämäärä:   16.1.25 19:50:32

Huoh, tämä oli ihan mielenkiintoinen tieto mitä en tiennyt, että kuka vaan voi ostaa lipun.

Toki aloituksessakin olisi voinut miettiä että lähteekö olettamaan vaiko kysymään koska ei tiedä..

Lähettäjä: nnn 
Päivämäärä:   16.1.25 20:58:10

Hienosta HU seuraa gaalaa ja haastattelee ratsastajia.

Mutta sen sijaan Hevosopiston isoa porukkaa en ymmärrä? Liput oli 410e kpl, konkurssin partaalla oleva opistoko ne maksoi koko isolle porukalle? ja tietty hotelliyöt siihen päälle jne.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   16.1.25 21:00:55

Tarkoitin nyt vain sitä, että eniten siellä patsastelevat kaikki järkkärit ja järjestöihmiset, vähemmän itse urheilijat.
Ja kiitos vain, ei minua mikään vaivaa. V….tuttaa vain, että urheilijat urheilevat ja menestyvät tai eivät menesty, mutta kaikki papat ja mummot keräävät kunnian toisten tekemisestä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.1.25 21:04:26

Antakaa ihmisten olla.

Lähettäjä: jt 
Päivämäärä:   16.1.25 21:18:43

Ja miksi pitäis antaa olla?? Näyttäytymään noi hangoroundit on sinne menneet. Yleensä jonkun muun maksamana.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   16.1.25 21:24:42

Missä esteratsastajat?

Lähettäjä: eee 
Päivämäärä:   16.1.25 21:25:20

Eikö Ypäjä-porukka ollut sitä yhden järjestön kutsumaa porukkaa? En ymmärrä mitä se on teiltä pois ketä tuolla on vai vtuttaako se, ettette saaneet itse kutsua?

Päivämäärä:   16.1.25 21:30:19

Kenttä- ja kouluporukkaa varmaan edustettuna enemmän, koska niistä lajeista meillä oli viime vuonna olympiaedustajat

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   16.1.25 21:40:02

^^ Ei vtuta muu kuin se, että itse urheilijat eivät saa itse omalla ja tiiminsä työllä ansaitsemaansa kunniaa, vaan joku järjestömummo tai -pappa pyörii tuolla tärkeinä.

Lähettäjä: ffp 
Päivämäärä:   16.1.25 21:41:39

Emma Kanerva oli sijalla 8 äänestyksessä!

Päivämäärä:   16.1.25 21:45:05

Hienosti!!!

Lähettäjä: eee 
Päivämäärä:   16.1.25 21:46:52

"^^ Ei vtuta muu kuin se, että itse urheilijat eivät saa itse omalla ja tiiminsä työllä ansaitsemaansa kunniaa, vaan joku järjestömummo tai -pappa pyörii tuolla tärkeinä."

Siellähän nuo urheilijat on. Kenen paikan sieltä nyt on "mummot ja papat" vieneet? Saisko nimiä kun en millään keksi?

Lähettäjä: mie 
Päivämäärä:   16.1.25 21:50:14

Ei taida Ypäjän porukka olla kenenkään kutsumaa...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.