Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jäsenmaksu ei kirjaudu, en saa ostettua kisalupa

Lähettäjä: Mitä ihmettä? 
Päivämäärä:   16.1.25 14:25:56

Onko muilla jäsenmaksun maksaneilla ongelmana, ettei saa ostettua kisalupaa?

Maksoin jäsenmaksun lauantaina. Jäsenhuoneessa näkyi heti lauantaina, että jäsenmaksu on maksettu ja sain sen alekoodin verkkokauppaan.

Sunnuntaina yritin ostaa aluekisaluvan Kipassa. Ei onnistunut. Ajattelin, että ehkä jäsenmaksu päivittyy Kipaan vasta maanantaina. Ei onnistunut kisaluvan osto maanantainakaan. Kokeilin vielä tiistaina (ei onnistunut) ja laitoin jäsensihteerille viestiä. Jäsensihteeri sanoi, että jäsenrekisterissä näyttää siltä, etten ole jäsenmaksua maksanut.

Jäsensihteeri on uusi työssään eikä osannut auttaa. Lupasi kysyä apua liitosta tai joltain kokeneemmalta jäsensihteeriltä. Viimeksi tänään laittoi viestin, ettei ole saanut liitosta vastausta eikä kokeneempi jäsensihteeri osannut auttaa. Jäsenrekisterin mukaan jäsenmaksu on edelleen maksamatta.

Jäsenhuoneesta olen tarkistanut ja olen maksanut oikean seuran oikean jäsenyyden.

Re: Jäsenmaksu ei kirjaudu, en saa ostettua kisalupa

Lähettäjä: nekku 
Päivämäärä:   16.1.25 14:40:08

Näkyykö se edelleen kuitenkin jäsenhuoneessa maksettuna?
Jos näkyy niin laita siitä kuvakaappaus tai pankin maksukuitista eteen päin. Voivat korjata sen käsipelillä jälkikäteen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.1.25 14:42:13

Maksoin oman jäsenmaksun viime viikolla jäsenhuoneen kautta. Edelleen näkyy jäsenhuoneessa että ei aktiivista jäsenyyttä.

Lähettäjä: Mitä ihmettä? 
Päivämäärä:   16.1.25 15:02:50

Jäsenhuoneessa näkyy seuran nimen perässä ”Maksettu”. Mitään tietoa aktiivisesta tai ei-aktiivisesta jäsenyydestä ei näy.

Minne kuvakaappaus maksetusta jäsenyydestä pitäisi lähettää? Jäsensihteerin mukaan hän ei voi tehdä asialle itse mitään.

Päivämäärä:   16.1.25 15:10:31

Niin mullakin siis ilmoittaa että jäsenyyttä "ei maksettu" vaikka pankkitililtä maksu on lähtenyt. Ei hajuakaan mitä pitäisi tehdä asialle. Olen myös sihteerille ilmoittanut kuvien kera asiasta

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   16.1.25 15:23:22

Joskus niissä maksujen kirjautumisissa SRL:n järjestelmään kestää useampi päivä eli vaikka varaus näkyy omalla pankkitilillä niin maksujärjestelmä ei heti siirrä SRL:lle.

Päivämäärä:   16.1.25 15:28:40

Aika monta päivää menee että maksu ei siirry

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.1.25 16:27:07

Liittoon viestiä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.