Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  SRL:n jäsenhuone ei toimi

Lähettäjä: Ärsyttää 
Päivämäärä:   14.1.25 15:36:51

Onko muilla samaa ongelmaa: SRL:n jäsenhuoneeseen ei pääse kirjautumaan. Jäsennumero on oikein (varmistettu Kipasta), sähköposti on oikein (varmistettu jäsensihteeriltä). Mitään muutoksia ei jäsenyydessä tai omissa tiedoissa ole. Olin viime vuonna seuran sennujäsen ja sennujäsenenä jatkan tänä vuonna samassa seurassa.

Olen yrittänyt kirjautua sekä sähköpostilla että salasanalla. Olen yrittänyt tilata uuden salasanan. En pääse kirjautumaan.

Re: SRL:n jäsenhuone ei toimi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.1.25 16:00:50

Odota sitten vaan paperilaskua tai pyydä jäsensihteeriltä pdf. Ensi vuonna paperilaskun postitus tulee jäsenen itse maksettavaksi (nyt ne postimaksut kynitään seuralta, vaikkei se voi vaikuttaa siihen miten kukakin maksaa) ja kun jäsenhuone ei silloin toimi niin liitolle tulee suurempi paine pistää asia kuntoon. Monet on sanoneet tuota samaa eikä kirjautumisongelmalle ole tehty mitään.

Lähettäjä: Hohhoh 
Päivämäärä:   14.1.25 16:35:35

Ei mulla kyllä ole ollut mitään ongelmia, eikä tietääkseni tutuillakaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.1.25 16:37:03

Kirjauduin tänään ensimmäistä kertaa ikinä ja toimi kyllä. Olin näköjään poikkeus, tai sitten ei onnistukaan enää jatkossa.

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   14.1.25 16:37:24

Kokeile vaihtaa selainta.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   14.1.25 16:59:54

Mulla oli tullu ajat sit irtisanotun seuran lasku ja menin vahingossa maksamaan sen ku ei sieltä enää ois mitään laskua pitäny tulla… saapa nähä palauttavatko rahoja :)))

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   14.1.25 17:23:32

Toimii ihan hyvin

Päivämäärä:   14.1.25 17:27:49

Onhan sähköpostisi uniikki eli ei kenelläkään toisella järjestelmässä?

Päivämäärä:   14.1.25 17:28:54

Lähettäjä…
Päivämäärä14.1.25 16:59:54

Mulla oli tullu ajat sit irtisanotun seuran lasku ja menin vahingossa maksamaan sen ku ei sieltä enää ois mitään laskua pitäny tulla… saapa nähä palauttavatko rahoja :)))

^ rahoja ei palauteta eli joudut ilmoittamaan erosta ja maksamaan uudestaan toisen jäsenmaksun.

Päivämäärä:   14.1.25 17:37:56

Meinaat siis että kun olin ENNEN tämän laskun saapumista ilmoittanut jo erostani, ja he siitä huolimatta olivat laittaneet laskun niin en saa rahoja takaisin ? :D en näy jäsenhuoneessa heidän jäsenenä vaikka maksoin laskun koska en heidän jäsen enää ole

Päivämäärä:   14.1.25 17:42:02

Lähettäjä…
Päivämäärä14.1.25 17:37:56

Meinaat siis että kun olin ENNEN tämän laskun saapumista ilmoittanut jo erostani, ja he siitä huolimatta olivat laittaneet laskun niin en saa rahoja takaisin ? :D en näy jäsenhuoneessa heidän jäsenenä vaikka maksoin laskun koska en heidän jäsen enää ole

Täällä sama tilanne, eikä maksun tiedoissa oltu eroteltu, minkä seuran jäsennyydestä on kyse, joten oletin sen olevan uuden seuran lasku, kun irtisanomisilmoitukseenkin tuli jo vastaus. Todella epäselvä systeemi.

Päivämäärä:   14.1.25 17:44:12

.

Sanoppa muuta, ei paljoa näkynyt etukäteen mitä laskua on maksamassa kun minäkin luulin uuden seuran laskun sen olevan

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.1.25 18:32:09

Kyllä mulla luki laskussa isolla seuran nimi...

Lähettäjä: Pif 
Päivämäärä:   14.1.25 19:05:31

En päässyt maksamaan enkä todellanaan vaihda selainta. Jätän maksamatta, jos menee vaikeaksi.

Lähettäjä: jäsensihteeri 
Päivämäärä:   14.1.25 20:29:10

Onko aloittajalla gmail-osoite? Niiden kanssa on ollut probleemaa päästä jäsenhuoneeseen. Pyydä että seurasi jäsensihteeri käy sensessä lähettämässä sulle uuden salasanan tekstiviestillä, näin meillä on saatu homma toimimaan.

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   14.1.25 20:32:23

"enkä todellanaan vaihda selainta."
Että miksi et?

Lähettäjä: c 
Päivämäärä:   14.1.25 20:41:12

Eiköhän noiden pitäisi toimia kaikilla tavallisilla selaimilla. Ainakin Firefox, Chrome ja Safari.
Juu en ole saanut maksettua enkä vaihda Safaria Chromeen, siksi koska Safari ei toimi.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.1.25 20:53:38

Välimuistin kannattanee tyhjätä myös.

Päivämäärä:   14.1.25 20:55:40

Jep, välimuisti, oikea selain, sopiva kuun asento, supernopea netti, suojattu yhteys..

Minkään muun asian tekeminen ei ole niin monimutkaista kuin SRLn jäsenhuoneen käyttö.
Onneksi ei ole pakko.

Lähettäjä: Pyh 
Päivämäärä:   14.1.25 21:04:55

Itsellä ei ole ollut mitään ongelmia, selaimena Firefox ja säpo mallia Outlook.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   14.1.25 21:43:58

Jos te, kenelle on jäsenmaksu tullut ns. vanhasta seurasta, ette ole ilmoittanut jäsenyyden päättymistä ennen vuoden vaihdetta tai ennen 3.1.2025 laskujen ajoa, niin se lasku on lähtenyt automaattisesti siinä massa-ajossa. Sitä et pysty oikein pysäyttämään, jos yhtäkkiä keksitkin, ettei vanha seura miellytä.

Päivämäärä:   14.1.25 21:53:49

Lähettäjä***
Päivämäärä14.1.25 21:43:58

Jos te, kenelle on jäsenmaksu tullut ns. vanhasta seurasta, ette ole ilmoittanut jäsenyyden päättymistä ennen vuoden vaihdetta tai ennen 3.1.2025 laskujen ajoa, niin se lasku on lähtenyt automaattisesti siinä massa-ajossa. Sitä et pysty oikein pysäyttämään, jos yhtäkkiä keksitkin, ettei vanha seura miellytä.

Ilmoitin ennen tätä.

Lähettäjä: Ä 
Päivämäärä:   14.1.25 22:30:15

Itse olen eronnut liitosta hyvissä ajoin viime vuonna ja sain silti laskun. Jätän kyllä maksamatta. Ihme touhua.

Lähettäjä: Lolz 
Päivämäärä:   14.1.25 22:47:55

En päässyt itekkään kirjautumaan tabletilla mutta puhelimella pääsin ja seuramaksun sain maksettua. Kokeile eri laitteella

Lähettäjä: åå 
Päivämäärä:   14.1.25 23:52:15

Liitto tekee todella vaikeaksi asiat. Luulis että nykyisen jäsenkadon aikana tommonen korjattais.
No, mua ei liikuta, siirryin seuran kannatusjäseneksi enkä anna euroakaan liiton urpoille. Paljon toki teen vapaaehtoistyötä seuran eteen.

Lähettäjä: ++ 
Päivämäärä:   15.1.25 00:20:12

Chrome-selain ja gmail-osoite, hyvin pääsin kirjautumaan ja hoitamaan tämän, vaikka aluksi piti miettiä salasana.

En kyllä ymmärrä, kun kerran sposti-osoitteet on SRL:n tiedossa, että miksi jäsenhuoneeseen pitää kirjautua, eikö voisi lähettää suoraan linkin, josta pääsee maksamaan? Koen hieman kiusantekona, että yhtä kertavuotista maksua varten pitää nähdä kirjautumisen vaiva. Jotenkin alleviivaa sitä, että SRL on kisaajia varten.

Lähettäjä: Iiro 
Päivämäärä:   15.1.25 07:06:46

Mä oon muutama vuosi sitten tallentanut ton Jäsenhuoneen linkin mun kännykän etusivun näytölle, en kyllä enää muista miten mut siinä on ja sitä nappia painamalla pääsen suoraan sisään. Ihan sikahelppoa.

Että kyllä vika on usein myös käyttäjissä?

Lähettäjä: Gm 
Päivämäärä:   15.1.25 07:13:59

Gmail ei ota vastaan enää about mitään viestejä, mitkä se tulkitsee roskapostiksi eikä lähettäjä pysty vaikuttamaan siihen. Joten jos salasana ei tule läpi, seuran jäsensihteeri voi auttaa. Ainakin itse sain apua.

Lähettäjä: Hhh 
Päivämäärä:   15.1.25 08:21:36

Lähettäjä…

Päivämäärä14.1.25 16:59:54

Miksi ihmeessä maksoit laskun? Tuosta nut ei voi syyttää ketään muuta kun itseään..

Päivämäärä:   15.1.25 10:29:35

Hhh

Koska mulla näkyi jo uusi seura jäsenkortissa ja siltä seuralta olisi pitänyt tulla lasku, saman hintainen lasku oli

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.