Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Equitana messut

Lähettäjä: Taana 
Päivämäärä:   9.1.25 17:25:35

Oletko käynyt? Suositteletko? Miten sinne kannattaa matkustaa, lento Dusseldorfiin ja junalla Esseniin?

Re: Equitana messut

Lähettäjä: Ellu 
Päivämäärä:   9.1.25 19:24:46

Olen käynyt useamman kerran. Kyllä kannattaa matkustaa 12 hallia kaikkia lajeja, näytöksiä, demoja, myytävää tavaraa kaikissa hintakategorioissa, rehuja, tallikalusteita, autoja, eläinlääkintää jne. Kaksi päivää menee helposti. En ole käynyt nyt muutamaan vuoteen, mutta aikaisemmin kaikki oli saksaksi ja esim mitään ei tulkattu tai esitetty englanniksi. Itse osaan saksaa, joten ei ollut ongelma. Ilman saksan osaamistakin varmasti saa paljon irti. Olen aina lentänyt Düsseldorfiin ja ottanut taksin suoraan Messe Esseniin.

Lähettäjä: U 
Päivämäärä:   9.1.25 23:55:35

Düsseldorfin lentoasemalta pääsee suoralla junayhteydellä alle puolessa tunnissa Essenin päärautatieasemalle, josta metrolla messukeskukseen. Nähtävää ja ostettavaa riittää "enemmän kuin missään". Iltashow "Hop Top" on elämys, erilainen joka kerta. Klinikat sun muut tosiaan vain saksaksi.

Lähettäjä: Taana 
Päivämäärä:   10.1.25 09:37:18

Millainen hintataso on meikäläiseen verrattuna?

Lähettäjä: U 
Päivämäärä:   10.1.25 11:14:38

Jonkin verran edullisempi ja messutarjouksista voi tehdä löytöjä. Ennen kaikkea valikoima on hyvin laaja. Itse löysin esim. sopuhintaan turvakypärän, jollaista ei saa Suomesta ja jonka istuvuus on just sopiva.

Lähettäjä: Ellu 
Päivämäärä:   10.1.25 11:14:39

Yleisesti ottaen hintataso on jonkin verran Suomea halvempi, etenkin saksalaiset merkit Eskadron, Pikeur jne. Lisäksi on hyviä tarjouksia, olen ostanut mm. satulahuopia, joihin on saanut nimen kirjailtua samantein. Ainakin ennen oli pari hallia yläkerrassa, jossa oli edullisempia tuotteita; osa jopa ihan halpiskrääsää. Sitten toisaalta oli yksi halli, jossa oli vain kalliimpia brändejä. Ruokaa on ihan kaikenlaista ja se on ehkä hieman Suomea edullisempaa.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   10.1.25 14:39:00

Onks Hollannissa/tanskassa tms. Nyt keväällä jtn heppamessuja?

Lähettäjä: ./ 
Päivämäärä:   10.1.25 16:52:07

Tanskassa maaliskuussa:
https://www.hestogrytter.dk/messe/overblik

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.