Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Iso kasa heppakamaa, minne myydä?

Lähettäjä: Outi 
Päivämäärä:   8.1.25 09:35:57

Lopetin ratsastuksen ja jäljelle jäi iso kasa heppakamaa. En jaksaisi niitä yksittäin myydä FB kirppareilla, mitä vaihtoehtoja on? Ostaako joku taho isomman kasan heppakamaa?

Re: Iso kasa heppakamaa, minne myydä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.1.25 10:10:59

hoofin hevostarvikekirppis

Päivämäärä:   8.1.25 10:38:55

Toriin ja kohtuullinen hinta paketille. Aina välillä siellä näitä näkyy

Lähettäjä: hoi 
Päivämäärä:   8.1.25 10:48:45

Mä roudasin paikalliselle ratsastuskoululle ja myin sen pitäjälle. Hinta toki huomattavasti halvempi kun mitä olisi saanut jos olisi alkanut yksitellen myymään, mutta pääsin a) kerralla eroon b) ei tarvinnut nähdä sitä vaivaa vastailla ihmisten kysymyksiin ja postitella kymmentä pakettia

Lähettäjä: AAA 
Päivämäärä:   8.1.25 10:55:40

Onko kyse ratsastusvarusteista vai hevosvarusteista?
Merkkituotteita vai horzea, equitarea, hööksin merkkejä?

Yleisesti ottaen merkkituotteet kannattaa myydä yksittäin esim. facebookin merkkihevostarvikekirppiksellä.
Horze ja muut halpismerkit on vaikeampi saada menemään, niitä ei nuo hoofinit tai HS kirppiskään oikein ota vastaan muuta kuin ilmaiseksi. Torissa voi mennä mutta hinnat ihan muutamaa euroa.

Päivämäärä:   8.1.25 10:57:30

Riippuu onko laatukamaa. Horze- hööks- tasoista kannattaa myydä ihan Tori.fi ja todella halpa hinta paketille. Samoin jos on iäkästä merkkikamaa, ei ole enää arvossaan.

Uhipia, max 2 merkkikypärää, ym kannattaa myydä ihan tuote kerrallaan torissa jos haluaa saada kunnon maksun tai sit pakettina jos ei oo hinnalla niin väliä.

Lähettäjä: hm 
Päivämäärä:   8.1.25 13:12:25

mä myin kans loimet sun muut ratsastuskouluyrittäjälle, aitaustarvikkeet, paimenet sun muut meni könttänä toiselle joka aloitteli kotona tallinpitoa.

Lähettäjä: 67 
Päivämäärä:   8.1.25 15:11:20

Ainakin paikallisella FB-kirpputorilla säännöllisesti menee isompia paketteja. Toki siellä aina joku huutelee että myytkö kuitenkin erikseen tuon pinkin riimun tai nuo vihreät pintelit, mutta kun hintapyyntö on kohdillaan (lue: riittävän edullinen tavaroiden merkkiin ja kuntoon nähden) niin kyllä koko paketille löytyy ostaja kerralla ja nopeastikin. Ja nimenomaan paikallisissa ryhmissä kannattaa myydä ja vain noudolla. Hinnoittelu niin että ostajaa ei haittaa jos siellä on seassa jotain itselle ei-tarpeellista seassa, myy sitten eteenpäin tai tekee mitä tekee niiden kanssa.

Ihaastus ostaa, mutta pitkät jonot. HS kirppis Hyvinkäällä, jos on järkevän matkan päässä. En tiedä millaista hintaa maksavat myyjälle, mutta ei varmaan kauhean korkeaa koska katettakin on jäätävä. Eli ei välttämättä sen kannattavampaa kuin myydä koko nippu kerralla "ota tai jätä" hinnalla.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.1.25 18:03:33

Mä oon pari kertaa ostanut isomman määrän tavaraa. Osan myynyt eteenpäin, osan pitänyt omilla.

Missä päin?

Lähettäjä: Outi 
Päivämäärä:   8.1.25 18:05:11

Espoossa

Lähettäjä: md 
Päivämäärä:   8.1.25 19:21:44

Minä oon ostanut ihan Torista ison kasan heppakamaa nimenomaan pakettina. Hinta oli valmiiksi melko edullinen ja tingin vielä pikkuisen, mutta tavarat ei just olleet mitään laatutavaraa vaan just halpiksia.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   8.1.25 21:32:25

Hyvinkäällä on hevoskirppis, joka ostaa jotain tavaraa? HS-Venture?

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   8.1.25 21:41:36

Meille ostettiin myös ratsastuskouluun iso määrä varusteita juuri, aina niitä menee.. tuntikäytössä noin 20 heppaa ja ”ylätallissa” eläkeläisiä pari, muutama nuori ja toipilas ja muutama semituntiheppa; entisiä kisaheppoja edistyneille…

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.