Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hööks Ares

Lähettäjä: miettivä 
Päivämäärä:   7.1.25 22:17:07

Oon ettiny jo hetken aikaa uutta turvaliiviä, ja varmaan yleisimpänä muilla oon huomannut ton otsikossa olevan "budjettiliivin",, fiksuna (ja tietämättömänä) aattelin täältä kysyy, että sopisko se just normi valmennus estetunneille jne. :) Tarkotan että etsinnässä ei oo mitään hölskyvää tai käsiä häiritsevää liiviä, vaan enemmän myötäävä liivi, joka sopii hoikemmalle ratsastajalle (eli ei aiheuta olkapäihin painaumia) Mitään premiumliiviä en oo etsimässä!

Re: Hööks Ares

Lähettäjä: miettivä 
Päivämäärä:   7.1.25 22:19:06

lisään vielä että muitakin saa ehdottaa! ( alle 200e )

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   7.1.25 22:54:15

vaikka maksaakin aika paljon enemmän, suosittelisin racesafea. on ehkä yksi mukavimmista ja turvallisimman tuntuisista liiveistä mitä olen kokeillut!

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   8.1.25 10:24:49

Minulle CRW Ares on ollut kaikista mukavimmin istuva liivi. Minulla on myös Racesafe ja Airowear, mutta käytän CRW Ares -liiviä, koska mukavin päällä. Ulkonäkökin on kiva.

Lähettäjä: Heppa 
Päivämäärä:   8.1.25 11:32:53

Kannattaa yrittää päästä sovittamaan eri liivejä, koska se mikä on mukavan tuntuinen ja sopiva toiselle ei välttämättä ole sitä sinulle. Kävin itse kolmessa eri paikassa sovittelemassa eri merkkisiä ja -hintaisia 3-tason turvaliivejä ja useimmat oli tosi epäsopivia, mutta yksi edullisimmasta päästä oleva sitten olikin hyvän tuntuinen. Voi olla, että mulla ei ole ihan "standardi-mallinen" kroppa, mutta kelläpä nyt sitten olisi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.