Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tmi Diamondhorses

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   7.1.25 17:28:05

Paikallisessa fb-ryhmässä oli linkki nettisivuille ja ilmoitus tuntitoiminnasta sekä vapaana olevista tallipaikoista. En ole ennen törmännyt, mutta kiinnostuksen herätti se että maneesitallipaikka on 550e/kk. Onko tästä kokemuksia? Alhainen hinta herättää toki aina ajatuksia, mutta millainen kys paikka on?

Re: Tmi Diamondhorses

Lähettäjä: Anni 
Päivämäärä:   7.1.25 18:25:12

Kyseessä lohjan karstulla ent.Hetan talli, ja ent.nvl. Todella vanha ja jo aika huonokuntoinen tallirakennus, tosi pienet tarhat, lähes olemattomat laitumet vaikka niitäkin mainostaa. En maksaisi edes tuota 550 itse. Mutta käy toki katsomassa, sillähän se selviää, voi ollakin itseä miellyttävä paikka jos halpaa hakee.

Lähettäjä: Oksu 
Päivämäärä:   7.1.25 18:44:24

Mä tulin katsomaan onko se hirveä somessa esiintyvä pömpöösi vanhempi rouva ”Lady Diamond” nyt perustanut tallin! No ei sentään!

Ei mulla muuta.

Lähettäjä: ööö 
Päivämäärä:   7.1.25 18:47:55

Jotain ratsastuskoulutoimintaa? Ainakin hopotissa löytyy tällä nimellä rats koulu Lohjalla. Joku nuori ratsastuksenohjaaja perustanut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.1.25 19:36:49

Entinen NVL Stable, jonka Nelli siirsi tälle Amalialle. Nellin aikana oli omahevospaketteja ja jonkin verran tuntitoimintaa. Nyt kun Nelli lähtenyt tontilta, ei ole tullut selkeää tietoa, mitä palveluita tarjolla ja millaisilla hevosilla.

Mun mielestä tilat ei ole mitenkään kamalat. Joo toki on vanhat ja voisi laitella sieltä täältä, mutta kyllä mä tilojen puolesta voisin sinne hevoseni viedä.

Lähettäjä: millie 
Päivämäärä:   7.1.25 19:50:20

Hopotissa näyttäis olevan melkein 30 rats kouluhevosta?

Lähettäjä: Unetus 
Päivämäärä:   7.1.25 20:20:07

^ Varmaan kuolleet ja Nellin omat siellä listattuna myös.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.1.25 20:47:26

Missä ryhmässä löytyy tuo ilmoitus?

Päivämäärä:   7.1.25 21:00:25

Millie on katsonut nyt jotain ihan väärää tallia

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   7.1.25 21:00:25

Lohjanseudun hevosharrastajissa.

Kiitos vastauksista, nyt tiedänkin paikan, en tajunnut suoraan osoitteella katsoa sitä.

Päivämäärä:   7.1.25 21:04:55

Tehnyt paljon parannuksia edelliseen pitäjään verrattuna siinä määrin miten vuokrapaikassa voi. Kannattaa käydä katsomassa ja juttelemassa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.