Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Merkkiloimien isot kirppishinnat

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   5.1.25 16:47:04

Olen seuraillut hw ja Bucas fb kirpparia jonkun aikaa ja ihmetyttää aivan poskettomat pyyntihinnat loimista. Käytetyistä ja parhaimmillaan reikäisistä loimista pyydetään 80-100e järjestään. Miksi ihmeessä ostaisin sillä hinnalla käytetyn loimen kun jatkuvasti on loimitarjouksia verkkokaupoilla josta saan uuden laittamalla 10-30e lisää rahaa. Toistaiseksi olenkin tilannut uusia vaikka ajatuksena kierrättäminen ja second hand sopisi arvoihin paremmin.

Olenko nyt tippunut jostain kelkasta kun itse olen myynyt merkkitavaraakin alle puoleen hintaan sen ovh arvosta kirppareilla. Tarkoituksena nimenomaan saada tavara eteenpäin omista varastoista.

Re: Merkkiloimien isot kirppishinnat

Lähettäjä: Noppa 
Päivämäärä:   5.1.25 17:09:57

Ei oo tyhmä joka pyytää vaan joka maksaa. Monesti alesta esim.reunokselta saa hw loimen jopa halvemmalla kuin joku myy käytettyjä. Itse olen hypostoresta alesta ostanut, käyttänyt vuoden ja kun myy niin saa vielä saman hinnan. Kätevää.

Lähettäjä: Liikkuu 
Päivämäärä:   5.1.25 18:07:04

Ostajat maksavat niistä ihan hulluja hintoja. Laitoin kokeilumielessä myyntiin yhden väärän kokoisen 400g ulkotoppaloimen. Loimi oli ollut käytössä yhden talven ja silloinkin vain pahimmilla pakkasilla (ehkä max. 15 kertaa päällä). Ehjä ja uudenveroinen. Pesetin loimipesulassa ennen myyntiä. Laitoin loimen myyntiin melko kovalla hinnalla, pakko sitä ei ollut myydä, se kävi kyllä varaloimena. Joku sen silti osti ja pyyntihintaan. Ei tehnyt edes tarjousta pyyntihinta sis. postit, vaan lupasi maksaa pyyntihinta + postit.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.1.25 18:19:39

Kaikki missä on joku "muotimerkki", on kirppiksillä ihan järjettömissä hinnoissa. Loimien lisäksi myös ratsastusvaatteet ja muut varusteet. Parhaimmilalan myydään jopa rikkinäistä ja puhki kukutettua tavaraa melkein uuden hinnalla, koska merkki. Mut tyhmä ei ole se, joka pyytää...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.