Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paras satulasaippua?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   3.1.25 07:31:35

Mitä käytätte suitsien ym nahkavarusteiden pesuun? Vanha stubbenin saippua alkaa loppua, ja pitäisi hankkia jotain. Tuo jättää jotenkin mähmäiseksi nahkan pesun jälkeen...

Re: Paras satulasaippua?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.1.25 09:50:16

Cavalor Leather Soap !!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.1.25 13:58:24

Puuilosta: https://tinyurl.com/4ax4j6xh

Lähettäjä: hs 
Päivämäärä:   3.1.25 14:42:46

yleensä jää tahmeaksi jos pinta on edelleen likainen tai saippua on jäänyt huuhtelematta tai pyyhkimättä märällä rievulla pois. toisinaan likaisia varusteita täytyy pestä useaan otteeseen saadakseen sen puhtaaksi. mutta myös toiset saippuat jättää pinnat ällöttäviksi.

ihan perus palasaippua on paras normaalinahkaisille tuotteille (suitset, vyöt yms), tarvittaessa hoitaivia tuotteita pintaan.

vasikannahkaiset (esim istuimet) saattavat tarvita eri tuotteita jolloin käyttäisin esimerkiksi satulanvalmistajan suosittelemaa tuotetta.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   3.1.25 17:18:22

Leovet Leather Soap on paras, sen päälle vielä Leovet Leather Balsam. Omat nahkavarusteeni on pysyneet niin hyvässä kunnossa näillä, että usein luullaan että mulla on uudet varusteet! Myynnissä Hööksissä, noin 12 euroa per purkki, ja mulla just vasta loppui saippuapurkki, jonka ostin 1,5 vuotta sitten.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.1.25 10:18:47

Stubben!

Lähettäjä: Jaana 
Päivämäärä:   4.1.25 10:26:50

Horseman's one step!!

En käytä enää mitään muuta.

Lähettäjä: Emilia 
Päivämäärä:   4.1.25 10:54:43

CDMn se ihan perinteinen Belvoir satulasaippua omaan makuuni ehdottomasti paras.

Lähettäjä: Lisa 
Päivämäärä:   4.1.25 23:43:21

Dyonin saippuasta ja öljystä olen tykännyt kaikkiin muihin nahkavarusteisiin (suitset, omat saappaat). Satulaan prestigen omat parhaita.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.