Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Equiara kuolainsovitukset

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   30.12.24 19:57:43

Moi! Onko kokemuksia equiara kuolainsovituksista?

Re: Equiara kuolainsovitukset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.12.24 20:58:55

On, suosittelen. Olen ostanut useamman kuolaimen.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   30.12.24 22:31:52

On, todella asiantuntevaa palvelua, suosittelen lämpimästi.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   30.12.24 22:38:24

Kiitos vastauksista :)

Päivämäärä:   31.12.24 06:03:30

Ikävä kyllä itsellä huonoa kokemusta palvelusta ja auttamishalukkuudesta. kuolainta ei saanut edes kokeilla, vaan piti ostaa sika säkissä, koska hän oli varma, että hänen ehdottama kuolain on varmasti sopiva.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   31.12.24 06:40:50

Kyllä mä oon aina saanut kokeilla. Kun olen kertonut millaiselle hevoselle etsin, olen voinut myös ostaa ”sokkona” kuolaimen ja joka kerta on ollut sopiva :)

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   31.12.24 06:48:57

Outoa, että . ette saaneet kokeilla kuolainta. Me ratsastettiin varmaan 7 eri kuolaimen kanssa ja valittiin 2 jatkoon. Näitä saatiin pitää alkujaan viikko kokeilussa mutta pystyttiin sopimaan jatkoa, kun oli kisoja. Päädyttiin ostamaan toinen sovituksessa ollut. Todella positiivinen kokemus ja voin kyllä meidän kokemuksella suositella, oli hintansa arvoinen.

Päivämäärä:   31.12.24 07:45:43

Meneeköhän tässä pisteellä sekaisin firman kuolainsovituspalvelu ja ihan perus kuolainten myynti. Sen lisäksi heillä vielä kuolainvuokrausta.

Päivämäärä:   31.12.24 09:29:50

Lähettäjä.
Päivämäärä31.12.24 06:03:30

Ikävä kyllä itsellä huonoa kokemusta palvelusta ja auttamishalukkuudesta. kuolainta ei saanut edes kokeilla, vaan piti ostaa sika säkissä, koska hän oli varma, että hänen ehdottama kuolain on varmasti sopiva.
Niin, jos kuolainta haluaa kokeilla, niin tilataan joko kokeilukuolain tai maksetaan siitä sovituskerrasta. Kyseisen ihmisen kuolainbisnes perustuu nimenomaan siihen, että hän tulee paikan päälle koko valikoiman kanssa ja sitten yhdessä kokeillaan ratsastaen kuolaimia sopivan löytymiseksi. Ei tietenkään ostettua, uutta kuolainta voi avata paketista, käyttää ja sitten palauttaa, kuolain ei ole tämän jälkeen enää myytävissä seuraavalle asiakkaalle uutena. Ei minkään muunkaan varusteen kohdalla voi toimia näin? :D

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   31.12.24 09:34:48

Meille on tullut pari kuolainta suoraan ostettuna annetun suosituksen perusteella, minkä lisäksi kanget ostin sovituskäynnillä. Palvelu on ollut nopeaa, sujuvaa ja ystävällistä. Kankien kohdalla maksoin mielummin sovituskäynnistä kuin lähdin säätämään itse, tuli kerralla hepalle sopivat ja toimivat. Myös muihin tilaamiini kuolaimiin olen ollut tyytyväinen.

Lähettäjä: Kuolain 
Päivämäärä:   31.12.24 09:45:50

Todella asiantunteva ja hyvä palvelu. Kokeiltiin yli tunnin ajan erilaisia kuolaimia ratsastaen ja jatkoon valittiin 2 erityyppistä, parasta vaihtoehtoa. Molemmat ostettiin viikon kokeilun jälkeen, koska vaihtokuolaimia täytyy olla. Super hyviä kuolaimia molemmat ja itse ei ois osattu lähteä valikoimaan edes sen tyyppisiä. Säästyi siis rahaa turhilta hutiostoksilta. Suosittelen!

Päivämäärä:   31.12.24 09:50:34

Equiaran sivuilla ei tällä hetkellä ole hinnastoa näkyvillä tälle kuolainsovitukselle, kiinnostaisi mitä se maksaa? Ja saako jonkun alennuksen jos ostaa siitä kuolaimen, ennen ainakin sai vuokrauksen jälkeen alen?

Lähettäjä: hmh 
Päivämäärä:   1.1.25 15:50:03

Meille ainakin oli vielä elokuussa 2 kuolainta sovitukseen viikoksi 65€ ja sen jälkeen jos sopiva(t) löytyy niin -10%. Tosin keskustelin sähköpostitse mutta lopulta jouduin tilaamaan muuta kautta kun kaikki kuolaimet oli loppuneet varastosta,

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   1.1.25 16:27:28

Höpöhöpöähän nämä. Harrastaja myy muille harrastajille.

Lähettäjä: Lotta 
Päivämäärä:   1.1.25 17:38:13

"Höpöhöpöähän nämä. Harrastaja myy muille harrastajille."

Ihan perus harrastaja voi kuitenkin kouluttaa itsensä alan huipulle. Lapsellista nillitystä.
Janina on tehnyt kovan työn kouluttaen itsensä pioneeriksi tällä alalla ja silti joku napisee että olisi muka vaan perus harrastaja.

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   1.1.25 18:35:19

Sama kokemus kun nimimerkillä Kuolain.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   1.1.25 21:32:45

Lotta: hyvin sanottu. Tunnen yhden tällaisen napisijan, enkä ihmettele vaikka olisi tuo "N". Hän on ollut J:n kanssa tekemisissä viimeksi yli 10 vuotta sitten, eikä liene vaivautunut edes selvittämään mitä on peruskoulun/lukion jälkeen tehnyt.

Lähettäjä: Vh 
Päivämäärä:   2.1.25 07:38:20

Mulla on kokemusta sin etäneuvonnasta, mutta sain loistavat vinkit ja huippuhyvät kuolaimet sovitukseen. Tosin viimeksi asioidessa tuli olo, että nyt on kiire ja vastaus oli jo vähän tympeä. Töitä varmaan piisaa yhdelle ihmiselle..

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   2.1.25 09:32:13

""Höpöhöpöähän nämä. Harrastaja myy muille harrastajille."
Eikö yksi näistä "harrastajista" kisannut Pariisin Olympialaisissa............

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.