Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia alberto fasciani saappaista

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   30.12.24 07:53:46

Nahan laatu, vetoketju jne

Re: Kokemuksia alberto fasciani saappaista

Lähettäjä: feta 
Päivämäärä:   30.12.24 08:06:32

Itselläni on yhdet koulumalliset. Ihan kivat kotitreenisaappaina mielestäni, mutta en itse koe yhtä hyväksi kuin vaikka deniron koulusaappaita. Tosin en näistä läheskään samaa hintaa maksanut, että siihen nähden toimivat. Koon ja varren leveyden suhteen näissä ainakin aika väljä/ reipas mitoitus.

Lähettäjä: Cc 
Päivämäärä:   30.12.24 08:27:48

Tosi laadukkaat! Mulla ollut käytössä kauniit custosaappaat neljä vuotta ja edelleen uuden veroiset!

Lähettäjä: terve 
Päivämäärä:   30.12.24 10:36:20

Mulla oli myös custosaappaat n. 8v, mutta valitettavasti hajosivat kun pohjan liimaukset petti ja keinomateriaaliosa alkoi halkeilla. Ihan super hyvät kävellä ja lesti omaan jalkaani täydellinen. Vetoketju ei hajonnut kertaakaan noiden vuosien aikana, eikä nahassa mitään moitteita. Se keinomateriaaliosa oli vähän ärsyttävä pitää puhtaana.

Lähettäjä: KS 
Päivämäärä:   30.12.24 10:44:51

Itse ostin aikonaan. Se keinomateriaali ei kestänyt kun pari ratsastuskertaa ja alkoi pinta irtoamaan. Saappaat kävi valmistajalla, vaihtovat keinomateriaalin. Eikä kestänyt se uusikaan matsku. Kiitos myyjän ja valmistajan > Sain korvaukseksi toiset saappaat, jotka oli kokonaan nahkaa.

"Vanhat" sain pitää ja vaihdatin suutarilla keinomateriaalin tilalle nahkaa. Nyt sitten kahdet saappaat - muuten tykkään ja ovat hyvät.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.