Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  SRL ja jäsenmaksuarvonta

Lähettäjä: Oikeasti?? 
Päivämäärä:   29.12.24 20:23:46

Kaikki seurat jakavat nyt SRL:n lähettämää viestiä: ”Maksa vuoden 2025 jäsenmaksu jäsenhuoneessa viimeistään 15.1.2025, niin osallistut HIHS-lippupaketin arvontaan.”

HIHS pidetään hiihtoloman tienoilla 2026, yli VUODEN päästä siitä, kun arvontaan osallistuminen päättyy. Eikö tuohon nyt olisi mitään järkevämpää arvvontaa keksinyt? Kas kun ei arvottu fanipaitaa vuoden 2028 kesäolympialaisiin.

Re: SRL ja jäsenmaksuarvonta

Lähettäjä: Anni 
Päivämäärä:   29.12.24 20:40:39

Jatkuvaa valitusta. Oli asia mitä tahansa, niin AINA joku jaksaa valittaa.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   29.12.24 20:48:05

Olen ollut seurani jäsen yli 35 vuotta poislukien pari viimestä vuotta. Olisin valmis osallistumaan mihin tahansa arvontaan, jos olisin saanut jäsenmaksulapun pysyäkseni seurassa. Ei ne seurat halua liian iäkkäitä jäseniä...

Lähettäjä: bb 
Päivämäärä:   29.12.24 21:41:31

No mä ja moni muu meidän seurassa siirtyy seuran kannatusjäseneksi. liiton johdossa on semmoinen porukka etten SRL:ään liity ennenkuin "huonoin hallitus ikinä" on vaihtunut.
Seuratoiminnassa haluan olla mukana ja auttaa kivaa ja hyvin toimivaa seuraa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.12.24 23:08:27

Kysymysmerkille: nykyään jäsenmaksu maksetaan netissä" jäsenhuoneessa". Ei taida kaikki seurat enää jäsenmaksulaskuja edes lähettää.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   29.12.24 23:53:48

Kyllä jäsenlasku tulee edelleen postissa jos sitä ei käy jäsenhuoneessa x päivään mennessä maksamassa.

Onko ? ollut seuraansa yhteydessä vai vain päättänyt uhriutua ja kitistä?

Lähettäjä: Pupu 
Päivämäärä:   30.12.24 05:09:54

Siksi tota toitotetaan että niiden laskujen lähettäminen postitse maksaa seuralle tosi paljon. Seurat yrittää hankkia rahaa että voisi järjestää jäsenille kaikkea kivaa ja se raha menee kyl hukkaan niissä postimaksuissa. Ja siis siksi ettei jäsenet maksa jäsenhuoneessa vaa oottaa sitä paperilaskua.

Lähettäjä: Katja 
Päivämäärä:   30.12.24 06:30:48

Ai ei meidän seura ole mitään mainostanut.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   30.12.24 06:32:17

Ensi vuoden laskuun lisätään postituslisä jäsenmaksun päälle, jos paperinen lasku lähetetään. Jollei pääse Jäsenhuoneeseen, kannattaa pyytää lasku jäsensihteeriltä sähköpostiin.

Lähettäjä: Jäsen 
Päivämäärä:   30.12.24 06:47:07

Mikä siinä jäsenhuoneessa on niin vaikeeta ettei sinne viitti kirjautuu ja maksaa laskuaan? Hyvä kätevä systeemi rakennettu ni hevosihmiset jää oottaa et tulee paperinen lasku kotii.

Päivämäärä:   30.12.24 10:03:20

En tiedä mitään mistään jäsenhuoneesta. Viime vuonna kyselin maksun perään ja vastattiin, ettei näin loppuvuodesta kannata enää maksaa, katotaan ensivuonna. Nyt sitten sekin vuosi meni, mun puolesta saa olla koko juttu. Vähän harmittaa,kun olen ollut ratsastusseuran jäsen vuodesta 1969 lähtien

Päivämäärä:   30.12.24 11:12:35

No liity netissä ja määritä itse jäsenyys alkamaan vuoden alusta. Kaikki pitäisi tuoda valmiina eteen eikä mitään viitsitä tehdä itse.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   30.12.24 11:57:49

SRL sivuilta löytyy idioottivarmat ohjeet. Jokainen joka tälle foorumille löytää selviää myös jäsenmaksustaan. Se on ihan hullun kallista seuroille jos niitä ei maksa jäsenhuoneessa. Siitäkin SRL laskuttaa välistä (olikohan 4 euroo) jos maksaa suoraan omalta tilitä ns. laskulla eikä jäsenhuoneen "maksa tästä" napin kautta!
.

Päivämäärä:   30.12.24 12:01:34

Tää asia on vissiin suurimmalle osalle ihan vieras. Siis tiedetään et jäsenhuone on mut sinne ei kirjauduta eikä laskua makseta sitä kautta. Liitto ei tuo tietenkään esiin tota että paperilaskut on kalliita seuroille vaan höpöttää luonnonsuojelusta mielummin. Onneks ne postimaksut siirtyy jäsenten maksettaviks ku eihän se seuran syy ole ettei jäsenet käytä jäsenhuonetta.

Päivämäärä:   30.12.24 12:07:13

Kai minäkin siitä selviäisin, jos olisin saanut tiedon asiasta. Ikää minulla on jo kohta 70v, niin kaikki nämä itsestäänselvyydet, jotka löytyy netistä on minulle aika vieraita.

Lähettäjä: Weirdo 
Päivämäärä:   30.12.24 12:08:54

Lähettäjä: ?
Päivämäärä: 30.12.24 10:03:20

En tiedä mitään mistään jäsenhuoneesta. Viime vuonna kyselin maksun perään ja vastattiin, ettei näin loppuvuodesta kannata enää maksaa, katotaan ensivuonna. Nyt sitten sekin vuosi meni, mun puolesta saa olla koko juttu. Vähän harmittaa,kun olen ollut ratsastusseuran jäsen vuodesta 1969 lähtien

Eli vuoden 2023 lasku jäi vallan maksamatta ja silloin ei yleensä seuraavan vuoden laskua enää lähetetä automaattisesti. Tietty ihminen johon olit yhteydessä olisi pitänyt muistaa se tarkistaa ja pitää huoli että se lähtee, mutta ihmiset on ihmisiä ja näin ollen erehtyväisiä. En usko että kyse on ikärasismista ollenkaan.

Päivämäärä:   30.12.24 15:28:34

Jos 2023 lasku on maksamatta niin jäsenrekisteri päättää jäsenyyden automaattisesti 2023 loppuun. 2024 laskua ei tule.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   30.12.24 17:27:48

"liiton johdossa on semmoinen porukka etten SRL:ään liity ennenkuin "huonoin hallitus ikinä" on vaihtunut."

Johan on paksua! :D Tai ei taida olla muistikuvia edellisistä halliuksista..? Järjetöntä mustamaalaamista.

Päivämäärä:   30.12.24 17:55:51

Laskun postitus maksaa seuralle 1,80 e ja Jäsenhuoneen kautta maksetuista verkkomaksukulu on 0,80 e. Kesken vuotta seuraan liittyville meillä lähetetään lasku sähköpostitse, toki laskun voi myös silloin käydä maksamassa Jäsenhuoneeessa.

Päivämäärä:   30.12.24 18:33:40

En siis saanut laskua pyynnöstä huolimatta ja seuran vastuuhenkilölle soitin. Vaikeaksion tehty jäsenenä pysyminen.

Lähettäjä: +++ 
Päivämäärä:   30.12.24 19:30:47

Liity toiseen seuraan, jos tuosta nyt traumat jäi. Mutta tuskinpa mitään henkilökohtaista oli taustalla. Seuratyötä tehdään vapaaehtoisina, omalla ajalla ja omilla resursseilla. Inhimillisiä virheitä ja unohduksia sattuu. Varmasti sinulle on se alkuperäinenkin lasku lähtenyt, mutta esim. posti sen matkalla hukannut. Maksamaton jäsenyys katkeaa eikä seuraava lasku enää lähde automaattisesti (jos olet kerran asiasta kysynyt ja silloin sanottu että katsotaan ensi vuonna uudestaan - oletko edes itse liittynyt uudelleen jäseneksi, vai vain olettanut että jäsensihteeri näillä puheilla muistaa asian esim. kuukausien päästä)?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.