Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Trs/Kara

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   29.12.24 18:51:29

Mietin seuran vaihtoa vuodenvaihteessa. Kummassa on paremmat seuravalkut? Vähemmän draamaa? Ylipäätään eroa omalla valmentautuvalle ja kisaavalle esteratsastajalle?

Re: Trs/Kara

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   29.12.24 19:34:25

Kara ehdottomasti jos draamavapaata kaipaat. Seuravalmennukset pyörii ihan mukavasti.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   29.12.24 20:56:14

Minä taas liputan trs puolesta, estepuolella Ville Kulkas pitää huippuhyviä valmennuksia. Ei maneesimaksua valmennusmaksujen lisäksi ja isot tilat valmennuksissa käytössä.

Lähettäjä: Fis 
Päivämäärä:   29.12.24 21:24:23

Draamasta en tiedä, mutta trs:n kouluryhmissä opetuksen, huomion ja ajankäyttö jakaminen ei ole useinkaan tasapuolista ryhmän osallistujien kesken.

Lähettäjä: Sun 
Päivämäärä:   30.12.24 07:42:19

Kara on mukava seura ja järjestää hyviä tapahtumia.

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   30.12.24 09:42:15

Trs taitaa olla paremmat edut.. ainakin tänä vuonna oli ilmaiset rataharkat ja sunnuntaisin saa käyttää ilmaiseksi maneeseja. Talkoilemalla saa kisailulupamaksunsa takaisin. Voi olla että Karassa sama..?

Päivämäärä:   30.12.24 10:49:36

Karalaiset saa käyttää pohtista. Miksei trs:llä ole parempaa valmentajaa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.12.24 11:36:39

Onko maneesit siis kaikille sunnuntaisin ilmaisia? Joskus oli vain kansallisen tason kisaajille

Lähettäjä: Tintti 
Päivämäärä:   30.12.24 12:17:22

On kaikille TRS:n jäsenille ilmaista. Aika tätä etua taidetaan käyttää.

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   30.12.24 12:21:57

TRS sivuilta löytyy maneesien käytöstä ja maneesikortista tietoa. Su on ollut seuran jäsenille/seuraa edustaville ilmainen niin kauan kuin muistan poislukien kisapäivät. T: tyytyväinen jäsen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.12.24 12:24:12

Liputan myös trs puolesta, paremmat edut ja paremmat pohjat. Pohtis on luokaton - ellei ole toissa kesän jälkeen saatu paremmalle tolalle?

Lähettäjä: Toinen pisterivi 
Päivämäärä:   30.12.24 13:56:29

Lehmusto ja Kulkashan ovat hyviä. Kenet haluaisit?

Lähettäjä…

Päivämäärä30.12.24 10:49:36

Karalaiset saa käyttää pohtista. Miksei trs:llä ole parempaa valmentajaa?

Päivämäärä:   30.12.24 15:49:55

Olen ollut kulkkaan valkuissa. Karalla on tytteli ja Salla Jokela jotka on molemmat ihan huippuja

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   30.12.24 15:59:50

Salla Jokela??!!

Lähettäjä: Mietin myös 
Päivämäärä:   30.12.24 19:10:58

Samaa pohdin täällä, TRS kiinnostaa enemmän, koska kisajärjestelyt vaikuttaa toimivilta ja pohjat on ok. Pohtis on aivan luokaton.

Lähettäjä: Lol 
Päivämäärä:   30.12.24 19:19:39

Molemmilla seuroilla on todella asialliset ja kokrneet valmentajat seuratasolle, toki toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta. Taisivat olla aikaisemmin toisinkin päin joten vaihteluakin tapahtuu. Seurashoppailu sen sijaan ei ole kiva ilmiö. Ajatelkaa joskus myös mitä voitte itse tehdä seuranne eteen ettekä vain mitä seura teille. Seurahan on juuri sellainen kuin sen jäsenet.

Lähettäjä: & 
Päivämäärä:   30.12.24 20:15:45

Valmennukset varmasti kunnossa molemmissa seuroissa, makuasiat on eri juttu. Isoin ero varmaan puitteet. Seuravalmennukset omassa maneesissa ilman maneesimaksuja on trs:n etu. Samoin su maneesissa hyvin tilaa omalle treenille.

Lähettäjä: Zxcv 
Päivämäärä:   31.12.24 02:11:43

Itse arvostan trs:n jäsenille olevia halvempia lähtömaksuja ja jos jaksaa talkoilla, niin saa loputkin pois.
Draamasta en tiedä, ihmiset on ollut mukavia, järjestelyt sujuvia ja buffassa hyvää ruokaa.
Ja jos olen jotain muuta kaivannut, niin hallitus on kuunnellut tai tarjonnut mahdollisuutta toteuttaa itse.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.