Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kingsley satulat

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   28.12.24 13:29:41

Onko kokemuksia?

Re: Kingsley satulat

Lähettäjä: ˆ^ˆ 
Päivämäärä:   28.12.24 16:51:11

Kiinnostaisi kuulla myös kokemuksia

Lähettäjä: Entinen asiakas 
Päivämäärä:   28.12.24 17:32:51

Kiertäisin kaukaa! Omalle hankittiin aikanaan Kingsleyn satula kun sovittajan mukaan istui hevosen selkään täydellisesti. Noh sen jälkeen alkoivat yli vuoden kestäneet selkäongelmat ja satulaa kerettiin käyttämään vain muutaman viikon ajan… Nyt jälkeenpäin valitettavasti tullut kuultua samanlaisia kokemuksia muiltakin!

Lähettäjä: KK 
Päivämäärä:   28.12.24 20:22:06

Minulla on ollut/on kaksi Kingsleyn satulaa ja molempiin olen ollut tyytyväinen. Samoin hevonen. Nuoren hevosen muuttuessa saatiin hyvin muokattua muuttuneeseen selkään. Vanhempi hevonen myös liikkui hyvin koulusatulan kanssa. Ei pahaa sanottavaa.

Lähettäjä: Mjh 
Päivämäärä:   28.12.24 20:49:48

Mulla ollut myös kaksi satulaa, joista ei ollut pahaa sanottavaa ja sain myytyä eteenpäin, kun hevosen selkä muuttui. Ko. merkin jälleenmyyjän kiertäisin kaukaa.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   30.12.24 08:48:41

Meillä käytössä myös ja hyvin toimii. Toivoisin itsekin että jälleenmyyjiä ja sovittaja/toppaajia olisi muitakin...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.12.24 16:56:55

Kiertäisin kaukaa. Jälleenmyyjä on ikävä kyllä pilannut Suomen markkinoille koko merkin maineen.

Käytetyt roikkuu myytävänä vuodesta toiseen, ei saa eteenpäin mitenkään.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   30.12.24 17:08:12

Mikä vika jälleenmyyjässä?

Lähettäjä: Ii 
Päivämäärä:   1.1.25 01:14:50

Meillä kahdella hevosella käytössä, molemmat liikkuvat niillä paremmin kuin muilla kokeilluilla eri merkkisillä satuloilla. Toiselle satulaa etsittiin kolme vuotta. Löydettiin sopivat käytettyjen markkinoilta isolla työllä. Kaikille hevosille ne eivät välttämättä sovi, joten kannattaa vaikka vuokrata satula vähäksi aikaa ennen ostamista.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.