Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Etsin vanhaa hevostani!

Lähettäjä: Vapsikaana 
Päivämäärä:   21.12.24 01:06:05

Hei! Olen täällä taas K etsin vanhaa hevostani. Yritin myös löytää hänet aiemmin täältä noin 9 kuukautta sitten. Olen käynyt kaikissa mahdollisissa paikoissa (Sukuposti, Heppa, Hopoti, Hevostalli). Hänen viimeisin tunnettu sijaintinsa oli TEHOratsu (2022). Valitettavasti Pekka Larsen oli sairaalassa, kun sain tietää hänen olevan siellä, ja tuntui sopimattomalta kysyä, mitä hevoselle oli tapahtunut. Siinä kaikki. Ehkä jotkut teistä ovat nähneet hänet ratsastuskoulussa tai yksityisellä tallilla? Haluan vain tietää, missä hän on.

Hevosen tiedot:

Nimi: Vapsikaana (Valentina)

Sukupuoli: tamma

Rotu: risteytys

Syntynyt: 15.01.2008

Väri: keltainen

Pitkä tarina lyhyesti:

Myin hevoseni 4 vuotta sitten syksyllä 2020 Alavute Finlandille. Sieltä hänet myytiin viikon kuluttua Leppavääran ratsastuskouluun, jossa hän viipyi noin vuoden ja vähän enemmänkin. Sen jälkeen hänet myytiin TEHOratsille. Pekkalla on viimeinen kuva hänestä 3.1.2022.

Anteeksi myös suomeni! Itse olen Virosta :)

Kiitos kaikille jotka ovat valmiita edes vähän auttamaanO

Re: Etsin vanhaa hevostani!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.12.24 08:46:20

Onko rekisteröity suomeen nimellä Valentina? Aika monta sen nimistä löytyi hepasta. Minkä sukuinen? Eli emän nimi ja isän nimi?

Lähettäjä: Eetu 
Päivämäärä:   21.12.24 11:09:46

Kun on kierrellyt niin tokkopa enää elävien kirjoissa. 16 vuotias ja tuntsarina ollut ja työnnetty eteenpäin.

Lähettäjä: pia 
Päivämäärä:   21.12.24 11:10:56

Vapsikaana tuli Lepp'vaarasta minulle oltuaan v'h'n aikaa Pekalla myynniss' ja lopetettiin viimekev''n'.

Pahoittelut oudoista kirjamista, n'pp'imist;on sekaisin, kun kissa istu sen p''lle, enk' osaa palauttaa sit'.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.12.24 11:25:43

Eli nimimerkki pia kirjoitti:

Vapsikaana tuli Leppävaarasta minulle oltuaan vähän aikaa Pekalla myynnissä ja lopetettiin viimekeväänä.

Pahoittelut oudoista kirjaimista, näppäimistö on sekaisin, kun kissa istu sen päälle, enkä osaa palauttaa sitä.

Lähettäjä: Heidi 
Päivämäärä:   21.12.24 11:35:46

Pahoittelut hevosen etsijälle, ei ehkä ollut se tieto mitä toivoit <3

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.12.24 12:30:17

Ja hei off topic pialle:

En ole mikään it-nörtti, joku osaa varmasti neuvoa paremmin, mutta avaa koneeltasi ohjauspaneeli/control panel ja sieltä asetukset/settings ja tsekkaa kieliasetuksista, onko sinulla valittuna kieleksi suomi.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   21.12.24 12:40:48

Pia, todennäköisesti ei tarvitse avata edes control panelia, tietokoneen ruudun oikeassa alakulmassa sulla todennäköisesti lukee kirjaimet ENG tai US, kissasi on onnistunut painamaan sitä nappulaa - klikkaa sitä samaa ja kirjaimia FIN, niin saat suomenkielisen näppäimistön käyttöön. Tiedän koska oma innokas vauva teki saman tempun mulle.

Päivämäärä:   21.12.24 13:28:34

kiitos x, taas toimii, siinä luki US.

Päivämäärä:   21.12.24 14:50:08

Pia? Ymmärsinkö oikein, että hevonen ei ole enää elossa? Koska käytän kääntämiseen translatea, sanojen merkitykset voivat joskus muuttua matkalla.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   21.12.24 14:52:34

Horse is not alive. Ei enää elossa.

Päivämäärä:   21.12.24 15:07:29

Pia, voisitko kertoa minulle yksityisesti Instagramissa tai Messengerissä, miksi hän ei ole enää elossa?
Instagram: @j.kruuk
Messenger/Fb: Janely Kruuk

Päivämäärä:   21.12.24 17:38:54

Laitoin messengeriin, instagramiin en kuulu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.