Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oon loppu

Lähettäjä: Dd 
Päivämäärä:   18.12.24 22:24:16

Nyt alkaa olla jaksaminen tän harrastuksen kanssa finaalissa. Hevosella ollut sairasteluja vuoden aikana, nyt terve. Hevonen on herkkä ja haastava, omat taidot ja paukut ei meinaa riittää. En ole aiemmin hevosta myynyt ja tarvitsisi osaavan kodin, mutta mistähän sellaisen löytäisi.. jotenkin olen hukassa nyt kaiken tekemisen kanssa.

Re: Oon loppu

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.12.24 22:27:51

Jos on terveeksi todettu, eikä mitään käyttöä estävää vikaa enää ole, laitat hevosen ammattilaiselle myyntiin ja kerrot rehellisesti ihan kaiken hevosesta. Myyt sen sillä summalla millä menee kaupaksi. Vaikka kauppasumma tuntuisi pieneltä, mieti että säästät tulevissa tallivuokrissa kun vaan menee kaupaksi nopeasti.

Lähettäjä: Lilli 
Päivämäärä:   20.12.24 23:49:26

Kyllä minäkin sain vaikean hevosen myytyä oikean ihmisen kautta. Hinta ei ollut suuri, mutta hevonen löysi itselleen sopivan omistajan ja minä lopulta sopivan hevosen.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   21.12.24 07:54:44

Minäkin sain laadukkaan mutta hullun myytyä kun myin puolella siitä mitä itse maksoin. Koti sillekin löytyi ja uusi omistaja on ollut onnellinen kun on niin ’ihana’ hevonen :D

Lähettäjä: Zzz 
Päivämäärä:   21.12.24 09:58:51

Tai jos et ole halukas myymään, laita hyvälle ratsuttajalle kk pari
Pyydä että työstää perustyöskentelyä ja kotiin hakiessa ota aikaa että sisäänajaa sinut eli pitää sulle treenin hevosesi kanssa. Pari kk oikealla tyypillä voi tehdä ihmeitä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.