Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Liiton toimisto

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.12.24 07:37:42

Kiinnostaisi tietää tehdäänkö siellä muuta kuin keitetään kahvia?
Norsunluutorni missä tuntuu että ratsastaja on viimeinen.

Re: Liiton toimisto

Lähettäjä: Miu 
Päivämäärä:   17.12.24 09:17:16

Joo turha odotella maileihin tai puheluihin vastaamista.

Lähettäjä: girl math 
Päivämäärä:   17.12.24 11:35:57

Siis mitä asiaa teillä sinne toimistoon jatkuvasti ja viikottain vuodesta toiseen oikein on kun tämä sama laulu viikosta toiseen ettei vastata puhelimeen/sähköpostiin?

Lähettäjä: 4y 
Päivämäärä:   17.12.24 12:01:57

"Siis mitä asiaa teillä sinne toimistoon jatkuvasti ja viikottain vuodesta toiseen oikein on kun tämä sama laulu viikosta toiseen ettei vastata puhelimeen/sähköpostiin?"

Hyvä kysymys :D Itsellä ei tule mieleen kertaakaan että olisi pitänyt olla yhteyksissä 30v aikana jota en olisi saanut esim. oman ratsastusseuran (jonka jäsen olen) kautta hoidettua. En toki ole kilpaillut kv-tasolla.

Lähettäjä: Esimerkkejä 
Päivämäärä:   17.12.24 12:19:13

Esimerkkejä asioista, joista olen joutunut olemaan liiton toimistoon yhteydessä:

- Suomenhevosella halutaan kisata, mutta koska liiton mielestä kaikki suokit ovat ravureita, ei niitä automaattisesti lisätä Kipaan. Suomessa syntyneet pv-varsat sen sijaan lisätään automaattisesti Kipaan jo varsana. Olen 3 eri suokkia joutunut ilmoittamaan liiton toimistolle, että ne on saatu Kipaan ja hevoset ilmoitettua kisoihin.

- Näin loppuvuodesta on monessa seurassa syyskokous ja valitaan uusi hallitus. Muistaakseni pj, jäsensihteeri ja rahastonhoitaja pitää ilmoittaa liiton toimistoon.

Tytär ratsastaa SRL:n hyväksymässä rats.koulussa, joka on samalla myyntitalli. Sinne siis tulee tasaisin väliajoin uusia hevosia. SRL:n ratsastuskoulu maksaa muistaakseni 5:n ratsastuskouluhevosen vuosimaksun ja loput hevoset saavat vuosimaksun ilmaiseksi. Liiton toimisto merkitsee näiden ”ilmaishevosten” vuosimaksut Kipaan. Koska uusia hevosia tulee ”jatkuvasti” ja oppilaat kilpailevat niillä, pitää ”jatkuvasti” pyytää liiton toimistoa lisäämään hevosille vuosimaksuja. Todella monta kertaa on käynyt niin, ettei joku ole päässyt kisoihin sen takia, ettei uuden hevosen vuosimaksua ole näkynyt Kipassa vielä kisapäivänäkään. Näistä ilmoituksista on vastuussa rats.kouluyrittäjä, en tiedä hoitaako hän työnsä huonosti vai onko hidastelu liiton toimistossa. Oma kuvitelmani on, että rats.kouluyrittäjä haluaisi saada mahdollisimman monesta hevosesta kisavuokran, joten hänen etunsa mukaista olisi hoitaa uusille hevosille vuosimaksut kuntoon mahdollisimman pian.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.12.24 12:21:19

Siellä on kyllä niin ammattitaidotonta väkeä välillä vastassa

Lähettäjä: girl math 
Päivämäärä:   17.12.24 12:48:07

Joo, itsekin yhden suokin pyytänyt lisäämään, sain heti vastauksen enkä muista että itse asian hoitaminen olisi kestänyt "liian kauan".
Toki en ollut yhteydessä SRL samana päivänä kun kisoihin oli viimeinen ilmoittautumispäivä :)
Oon myös jonkun ulkomaalaisen ponin (joka ei ollut suomen rek.) kilpailuluvasta ollut yhteyksissä ja tällöinkin vastausviive ei ollut merkittävä, ehkä omat odotukset ja vaatimus omiin asioihini ei ole se että siellä toimistossa on ihminen vain minua ja asiaani varten.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   17.12.24 12:48:39

Esimerkkejä, ratsastuskouluyrittäjänä lisätään itse hevoset vuosimaksuun, tietty pitää olla rekisteröity, mutta se on hippoksen heiniä.
Sähköpostilla olen ilmoittanut muutokset, jos he kilöt vaihtuu, ei muuten.
Se että kaikki suokit ei ole kipassa johtunee siitä, että tiedonsiirto on nopeampaa ?

Lähettäjä: 456 
Päivämäärä:   17.12.24 12:52:17

Jos Kipaan automaattisesti lisättäisiin kaikki suomenhevoset - ja samaa vauhtia sitten kaikki Hippoksen rekisterissä olevat, ettei mitään tarvitsisi enää pyytää lisäämään - se tarkoittaisi aika paljon enemmän dataa, josta suurin osa kuitenkin olisi turhaan järjestelmää hidastamassa ja palvelintilaa viemässä.

Lähettäjä: Pyp 
Päivämäärä:   17.12.24 12:57:59

^ Tuolla logiikalla ei sinne pitäisi mitään automaattisesti mennä.

Lähettäjä: 456 
Päivämäärä:   17.12.24 13:09:50

Sh + lv on Suomessa suurin piirtein sama määrä kuin ratsu- ja ponirotuisia yhteensä. Ensin mainituista hyvin pieni osuus kilpailee ratsastuksessa, jälkimmäisistä useimmat elämänsä aikana ainakin jollain tasolla. Pitää myös punnita se työllistävä vaikutus.

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   17.12.24 13:15:00

Eiköhän nykytekniikalla tuonkin saisi automaattiseksi.

Hevosen nimi ja perustiedot. Jos joku haluaa sukutaulut ja omistajtiedot, niin ilmoitaa nämä sitten erikseen.

Ei voi olla vaikeaa, lähinnä tahtotilasta kiinni.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.