Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Horseware liner kiinnitys

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   15.12.24 15:13:09

Millainen on Horsewaren liner kiinnitys? Onko jotenkin samassa mihin kaulakappalekin kiinnitetään? Onko suurimmassa osassa olemassa nämä?

Re: Horseware liner kiinnitys

Lähettäjä: hei 
Päivämäärä:   15.12.24 15:28:28

Kaikissa HW loimissa ei ole linerille mahdollisuutta, mutta itse ainakin löysin luettelon liner-optiolla olevista loimista sieltä sivuilta mistä sen linerin tilasin.

Siinä linerissa on kaulaosiossa kaksi sellaista samanlaista tarralla kiinnitettävää uloketta kuin mitä on myös kaulakappaleilla. Liner-optio loimissa on esim. 6 metallista pidikettä, joista 4 menee kaulakappaleeseen ja ne 2 lineriin. Mun insulator talliloimessa on myöskin mahdollisuus tohon lineriin.

Lähettäjä: ˆ^ˆ 
Päivämäärä:   15.12.24 22:03:42

Linerin kiinnitysmahdollisuus taitaa olla kaikissa Amigo Bravoissa, Rhinoissa ja Ramboissa, lukuunottamatta 0g talliloimia. Eli käytännössä kaikissa muissa, paitsi Mioissa ja Amigo Heroissa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.12.24 22:16:27

Käytännössä kaikissa kalliimmissa hw loimissa lineria varten kiinnitykset.

Lähettäjä: Kiinnitys 
Päivämäärä:   15.12.24 22:26:00

Liner kiinnitetään edestä 2 tarralla samaan kohtaan, jossa kaulakappelekin kiinnitetään ja takana on 2 pikalukkoa, jotka kiinnitetään loimen metallikolmioihin, joihin häntäremmi on kiinnitetty.

Linerissa on edessä tarrakiinnitys (1 tarra), joten kun käyttää liner-loimi yhdistelmää, tallityöntekijän pitää kiinnittää/avata 1 tarra enemmän kuin pelkän loimen kanssa.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   16.12.24 09:34:08

Mä en ole ymmärtänyt tän linerin ideaa. Miksi päällekkäin olevat loimet pitäisi kiinnittää toisiinsa? Iät ja ajat ovat pysyneet päällä ilman kiinnityksiäkin. Ylimääräistä duunia vaan. Kertokaa tyhmälle.
Horsewaren loimet mulla kuitenkin käytössä, koska ovat jokatapauksessa parhaita.

Lähettäjä: ˆ^ˆ 
Päivämäärä:   16.12.24 09:38:22

^ Pysyy paremmin paikoillaan ja useimmissa talleissa on käytäntönä yksi loimi päälle, yksi loimi pois ja kun lineri on kiinnitettynä, se on osa ulkoloimea.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   16.12.24 09:46:23

Linerissa ei ole mahavyötä, häntälenkkiä ja etukiinnityskin aika heikko yksinään. Siksi kiinnitys loimeen.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   16.12.24 11:09:57

"Mä en ole ymmärtänyt tän linerin ideaa. Miksi päällekkäin olevat loimet pitäisi kiinnittää toisiinsa? Iät ja ajat ovat pysyneet päällä ilman kiinnityksiäkin. Ylimääräistä duunia vaan. Kertokaa tyhmälle.
Horsewaren loimet mulla kuitenkin käytössä, koska ovat jokatapauksessa parhaita."

Yhdestä loimesta saat linerillä muokattua vaikka millaisen version, ja pystyy pesee kotikoneessakin niitä vaihtolinereitä useasti. Itse pelaan 0g ulkoloimella ja linereillä melkein koko loimituskauden.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.