Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mukavin ja turvallinen turvaliivi

Lähettäjä: Pk 
Päivämäärä:   10.12.24 18:31:55

Suosituksia teinille turvaliiviksi? Jokapäiväiseen käyttöön, pikkuesteille ja maastoon. Nyt on semmoinen vanha ja jäykkä, niin ei ihan niin mielellään tuota käytä. Ja varmaan olisi paremmin suojaaviakin tarjolla. Eli semmoinen ei ihan jäykkä kohlo mutta kuitenkin suojaava.

Re: Mukavin ja turvallinen turvaliivi

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   10.12.24 20:05:22

Helite

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.12.24 22:07:43

Tipperary

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.12.24 22:09:17

Itse olen tykännyt freejumpin paukkuliivistä

Päivämäärä:   10.12.24 22:59:19

Helite tai Tipperary

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.12.24 23:10:53

Jos haluaa investoida paukkuliiviin, niin Freejumpille ääni. Loistava ostos ja päällä kevyt ja pehmeä, huomaamaton.

Päivämäärä:   12.12.24 15:48:13

Helite paukkuliivi! :)

Tai sitten joku selkäpanssari? Tipperary kiva mutta siinä suosituimmassa mallissa on liian pienet käsiaukot, kun vie käsiä eteen esteillä niin inhottavasti "ottaa vastaan", myin pois. :(

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   12.12.24 18:52:59

Mietin kns valjakkoajoon (maraton) uutta liiviä, oon mennyt selkäpanssarilla, mutta pitäis hommata turvaliivi. Paukkuliivi ei (yksin) ole vaihtoehto.

Lähettäjä: Aml 
Päivämäärä:   12.12.24 18:56:35

Mulla on heliten paukkuliivi, jota tykkään käyttää kun pärjää alla kevyemmällä vaatetuksella. Mulla on myös siihen sopiva softshell takki, joka on ok myös sadesäällä. Tipperaryn liivi aina käytössä, jos on pakkasta ja ratsastan takki päällä.

Päivämäärä:   12.12.24 23:05:18

Racesafe jos 3 tason liivin haluaa.

Lähettäjä: 2-taso 
Päivämäärä:   12.12.24 23:41:51

Jos 2-taso on riittävä, niin Komperdellin Ballistic ollut todella mukava päällä. On istuva, eikä osu edes koulusatuloiden takakaareen. Kovalla helteellä toki kuuma, vaikka on ilmastoivat rei’itykset. Toimii myös kääntöliivinä, jos haluaa värikkäämpää ilmettä. Itse olen tippunut aika vauhdikkailla pukkien saattelemilla ilmalennoilla kolme kertaa, ja on antanut hyvän suojan. Vartaloon ei tullut edes mustelmia, landasin alaselälle kahdesti ja kerran kylki edellä.

Lähettäjä: Mutta 
Päivämäärä:   13.12.24 12:14:34

Sama pohdinnassa. Paukkuliivi pitänee olla aina päällimmäisenä, joten on hankala talvella ulkona ratsastaessa.

Lähettäjä: lumi 
Päivämäärä:   13.12.24 14:22:37

3 tason liiveistä suositus Hööksistä saatavalle Outlyne Airowearille. Mukautuu todella hyvin päälle ja on miellyttävä käyttää kun lämpö tosiaan muokkaa liiviä.

Lähettäjä: kira 
Päivämäärä:   13.12.24 18:52:55

Joihinkin paukkuliivimalleihin (ainakin Horse Pilot ja Equiline) saa nykyään päällitakkeja. Suunniteltu niin, että liivi mahtuu poksahtaan sisällä ja joku turvavetska, joka aukeaa kun liivi räjähtää.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   13.12.24 19:27:58

!Sama pohdinnassa. Paukkuliivi pitänee olla aina päällimmäisenä, joten on hankala talvella ulkona ratsastaessa.!
Nou Hätä
Point Two mallissa löytyy säätöä niin, että voit pukea alle jos vaikka mitä, kunhan saat nyrkin kulkemaan poikittain liivin ja kehon välissä.

Lähettäjä: Nella 
Päivämäärä:   17.12.24 19:55:13

Jos paukkuliivin haluaa (suosittelen) niin kannatan freejumppia! Horse pilotista olen kuullut vähän huonoa.

Muuten itse olen tykännyt ihan perus CRW 3lvl palaturvaliivistä, tipperary hyvä myös mutta semi kallis

Lähettäjä: ggg 
Päivämäärä:   17.12.24 20:16:33

Mulla on heliten paukkuliivi koko xs (normisti xs-s kokoisia vaatteita), joka menee myös untuvatakin päälle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.