Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Heinätyynyjen myynti?

Lähettäjä: Muumi 
Päivämäärä:   4.12.24 20:22:04

Vastaan on tullut nyt pari mainosta, joissa myydään itse ommeltuja heinätyynyjä. Mutta saako niitä muille myydä, kun malli näytti ainakin toisessa ihan samalle kun se Heican myymä? Itselleenhän kait saa tehdä, mutta myyntiin ei? Tuli vaan mieleen tässä, kun Marimekko kielsi myymästä itse tehtyjä tuotteita kirpparilla.

Re: Heinätyynyjen myynti?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   4.12.24 20:29:56

Heicalla on mallisuoja niiden pyöreään tyynyyn, mutta eipä pienellä firmalla ole käytännössä oikein mahdollisuutta oikeuksiaan puolustaa, varsinkaan mitään yksittäisiä kotiompelijoita vastaan. Sitten jos joku alkaisi massatuottamaan, niin ehkä taistelemisen arvoista.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.12.24 20:42:28

Törkeää tuotevarkautta!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.12.24 21:31:04

Kaikista tuotteista tulee kopioita ennemmunntai myöhemmin. Onham mm. HÖÖKS ihan täynnä merkkituotteiden kopioita tai lähes kopioita.

Heinätyynyt itsessään on ihan ryöstöhintaisia.

Lähettäjä: Xy 
Päivämäärä:   4.12.24 22:28:17

Monia näitä diy-heinätyynyjä olen kattellut että tarralla kiinni ja ihan kotikoneella vedetyt saumat.
Voisin kertoa että meidän köytössä ei kestäisi tuntiakaan kun olisi revitty saumat auki. Tuskin tarra kovin kauan hyvänä pysyy kun heinää tungetaan ja ulkona hiekassa tai puruissa karsinassa pyörii.
Eli en maksaisi lähemmäs 40 euroa tämmöisestä.

Sallittua niitä on kai tehdä ja myydä, mutta verothan tuommoisesta kaupanteosta pitäisi maksaa.

Päivämäärä:   5.12.24 07:40:21

Kalliita ja turhia

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   5.12.24 07:50:30

Ryöstöhintaisia... Et taida olla ollut päivääkään yrittäjänä tässä maassa? :D

Päivämäärä:   5.12.24 10:12:39

Ne aidot on liian kalliita. Kohta saa temusta halvalla.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   5.12.24 11:59:29

Kopioita eri tuotteista on ollut aiemmin ja jatkossakin tulee olemaan

Päivämäärä:   5.12.24 13:34:20

heinätyyny on kallis aina jos joku sen itse tekee, siihen menee niin paljon aikaa että jopa Heican tyynyt tuntuvat halvoilta sen jälkeen kun jonkun DIY-projektinsa saa valmiiksi.

Päivämäärä:   5.12.24 13:52:35

Heicat on sikapaljon parempia kuin nuo 40-50€ itse tehdyt. Ne on tosi ohutta materiaalia mutta silti kestää kaiken retuuttamisen. Nappikiinnitys on vmäinen laittaa kiinni nivelrikkokäsillä ja ylipäätään työlästä niiden täyttäminen. Vähentää silti heinäsotkua niin merkittävästi että sen jaksaa. Hepat tykkää myös.

Päivämäärä:   5.12.24 14:01:57

Heican tyynyt maksaa miljoonan, eikä todellisuudessa kestä yhtään mitään. Meillä meni kaks tyynyä alle kuukauden käytön jälkeen rikki... Eikä vika ollut käyttäjissä, koska kolmas tyyny on vielä pyhällä hengellä saatu pidettyä kasassa. Mutta ikinä en enää kyseisiä tyynyjä osta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.