Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suosittele talviratsastussaappaita

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.12.24 11:20:09

Asia otsikossa. Kapeahko pohje, esim. MH kouluratsastussaappaissa on normi varsi mutta kapea pohje. Sama DeNiroissa. Mikä tällaiseen jalkaan olisi hyvä talvimalli? Väliin pitää kuitenkin mahtua softshell-ratsastushousut.

Re: Suosittele talviratsastussaappaita

Päivämäärä:   2.12.24 12:09:50

kuomat.

Lähettäjä: Aml 
Päivämäärä:   2.12.24 13:49:13

Cavallon talviratsastussaappaat on hyvät! Niissä on pohkeessa resori, joten menee moneen sääreen! Suosittelen niitä!

Päivämäärä:   2.12.24 14:01:13

Kuomat ei ole ratsastussaappaat edelleenkään

Päivämäärä:   2.12.24 14:26:03

Menkää nyt takaisin sinne metsään niiden kuomienne kanssa. Jos aloittaja haluaisi ratsastaa pilkkihaalarissa kuomat jalassa heiluen niin ei varmaan kyselisi täällä _saappaita_.

Päivämäärä:   2.12.24 14:50:21

kuomat ovat ratsastukseen sopivat saappaat.

alottaja olisi voinut tarkentaa sitten että muoti mukavuuden edelle jos ei kuomat kelpaa

Päivämäärä:   2.12.24 15:15:30

Ratsastussaappaat on todellakin eri asia kuin ratsastukseen sopivat kengät. Koittakaa te kuomafanit tämä ymmärtää, itse voisin ostaa myös kuomat, koska ulkonäkö ei kiinnosta, mutta ymmärrän eron silti.

Lähettäjä: Anne 
Päivämäärä:   3.12.24 14:32:57

Aloittaja viittaa heti kouluratsastussaappaisiin, ja seuraavaksi tarjotaan Kuomia :-D Siis oikeesti nyt, ne sopivat maastokävelyyn, eivät mihinkään muuhun!

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   3.12.24 14:37:54

"Aloittaja viittaa heti kouluratsastussaappaisiin, ja seuraavaksi tarjotaan Kuomia :-D Siis oikeesti nyt, ne sopivat maastokävelyyn, eivät mihinkään muuhun!"

en tierä sinusta, mutta itse ratsutan nuoria ja ratsastan kansallisen tason kouluhevosia kuomat jalassa talvella. En nää mittään estettä miksei nämä sopisi koulureeniin. Otan osaa jos joku on niin paska ratsastaja, että se on kengistä kii osaako ratsastaa

Päivämäärä:   3.12.24 14:50:01

Se että ratsastaa jonkun tason hevosia ei tarkoita sitä, että sinä itse osaisit ratsastaa.

Ihan totta, sitten kun opit, niin ymmärrät kuinka typerä väite on väittää luomien sopivan ratsastukseen. PS. Kansallisella tasolla on he B tason luokkiakin. Jonka olisit tiennyt, jos itse olisit lähelläkään kansallista tasoa.

Päivämäärä:   4.12.24 09:15:22

Aloittajapiste täällä! Kiitos kaikista kommenteista ja suosituksista. Nyt tosiaan on ihan ratsastussaappaat hakusessa, hommataan sitten kuomat kovimmille pakkasille jos ei talvimallin ratsastussaappaat meinaa riittää ;)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.12.24 09:20:45

MH veganza talvi

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   4.12.24 09:24:19

Mä ainakin yllätyin siitä, että kaikissa "oikeissa" talviratsastussaappaissa on tosi pitkä varsi. Myös niissä "lyhyissä" versioissa. Tilasin yhdet, mutta polvea ei voi niiden kans taivuttaa. Mountain Horsen normaalit saappaat on regular/regular mulle sopivat, mutta heidänkin talvimallit on mulle liian pitkiä. Ärsyttävää. Miksi talvisaappaat on pidempiä :P Oli pakko tilata sellaset toppavarrelliset halvemmat Horzelta, en vielä oo päässyt testaan mutta toivottavasti ovat lämpimät - ainakin niissä on tarpeeks lyhyt varsi. Olen siis liian tappijalka.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.12.24 09:57:18

Tuo Veganza on kyllä ainakin niin pehmeä että voi taivuttaa vaikka vähän pitkät olisikin, kiilaa alle vähän lisää.

Lähettäjä: r 
Päivämäärä:   4.12.24 10:27:48

Minulla on nämä https://viljarshop.com/en/p41906/hkm-talviratsastussaappaat-country-arctic ja mielestäni mukavan lämpimät ja silti ihan kelvolliset ratsastaa.

Päivämäärä:   4.12.24 11:16:35

no sitten on ihan turha tulla myöhemmin itkemään kun talviratsastussaappaat ei riitä ja varpaat palelee ja useampi satanen menee hukkaan.

ostaisitte heti ne kuomat

Päivämäärä:   4.12.24 11:30:00

Onko Kuomalla joku ratsastukseen sopiva malli? Se lörppävartinen perusmalli on kyllä ok tallikäyttöön, mutta ratsastukseen liian lyhyt varsi.

Lähettäjä: r 
Päivämäärä:   4.12.24 11:33:46

Näissä keskusteluissa taitaa olla joku Kuoman jälleenmyyjä, sen verran innokasta inttäminen on :D.

Lähettäjä: Kuoma 
Päivämäärä:   4.12.24 11:44:11

Kuoman pohjat ei kestä tallikäyttöä vaan sulaa pois. Materiaali reagoi ureaan.
Niin mukavat kuin ovatkin niin en käytä tallilla lainkaan pohjan ongelmasta johtuen.

Lähettäjä: xx 
Päivämäärä:   4.12.24 11:53:28

Kirjoitustyyli tuolla aiemmin viittaa kyllä henkilön jolla on suuret luulot itsestään ja kuomistaan. Rauhotu ja koita ymmärtää ettet ole kovin taitava.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.