Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Huijarit kirppiksellä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.11.24 11:09:29

Onpa vaan kurja alun tavaroita ei lähetetä tai eivät ole ollenkaan kuvatunlaisia. Olisipa hienoa kierrättää, mutta kyllä aika hankalaksi menee kun tuntuu että joka toisella on ollut ongelmia huijarin kanssa. Millaisia kokemuksia muilla on?

Re: Huijarit kirppiksellä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.11.24 11:16:41

Paljon olen kauppoja tehnyt ja pari huijaria tullut vastaan. Onneksi ovat kuitenkin maksaneet takaisin ettei tarvinnut enempää taistella. Varovainen saa nykyään olla.

Päivämäärä:   27.11.24 12:13:43

Käytön itse toridiiliä nykyisin. Ainoa tapa, jolla varmistan ostajana saavani rahoille vastinetta. Ja toisaalta myyjänä saan rahat, kun ei tule hupivarailuja tms.

Päivämäärä:   27.11.24 12:53:41

Satoja ostoksia tehneenä on ollut pari selkeää huijausta (kumpikin alle 20 eur), toisesta sain rahat takaisin, toisesta tein rikosilmoituksen (ja selvisi etten ollut ainoa) mutta en mitään kallista mene maksamaankaan.

Lähettäjä: ewa 
Päivämäärä:   27.11.24 13:05:40

Mua jännittää aina, kun esimerkiksi FB-kirppikseltä jotain ostan. Arvostan sujuvia kauppoja ja olen sellainen etten varaile ja mittaile vaan ilmoitan ostavani ja maksan heti jos kaupat haluan. Hiljattain ostin toooooodella pitkästä aikaa mitään FB-kirpparilta ja koska hinta oli melkein 200, kävi kyllä monet kerrat mielessä, että mitäs sitten jos tämä olikin kusetus. Kahlasin myyjän profiilin ja sieltä löytyvät kaveritkin läpi eikä niissä löytynyt ketään tuttua joten oli vain luotettava että ihan oikeilla asioilla on. Onneksi olikin ja tuote oli juuri sitä mitä luvattiin.

Haluaisin ostaa enemmän esimerkiksi hevos-/ratsastustarvikkeita käytettyinä ja kannattaa kierrätystä mutta noiden kusipäisten huijarien vuoksi kynnys on selvästi kasvanut vuosi vuodelta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.