Lähettäjä: Seij
Päivämäärä: 27.11.24 07:52:52
Liitto on aina ollut klubitakkien kähmintää, liian pöhöttynyt, liikaa porukkaa töissä, liian suuret tilat, liikaa käsi pesee kättä ja liikaa lypsylehmiä kavereille. Sisäpiiri on myös höynäyttänyt satoja junnuperheitä monin tavoin sen 50 vuoden aikana, kun jäsen olen ollut.
Mikko yritti rikkoa panssarilasiseiniä ja kattoja ja Mikon ajalta jä loistava GP sarja, joka on parasta ikiniä.
Mikon jälkeen palattiin taas "ruotuun". Nyt liitto on sellaisen 30 vuotta avoimuudessa ja hallintotavassa jäljessä. Puheenjohtajan valitsevat Lahden pohjoispuoliset isot seurat kuulematta jäsenistöään.
Kun olin pj vuosia, minulta ruinattiin valtakirjoja esittämättä edes agendaa, Nyt kun olen ollut rivijäsen, kukaan ei ole edes kertonut tai kysynyt koko valtakirjasta. Siinä äänestyksessä ei ole seurojen kanta vaan puheenjohtajien oma kanta.
Olen yrittänyt udella liiton valtavien kulujen muodostumisesta tai edes liiton tuottamasta lisäarvosta enkä ole hyvistä lähteistä huolimattakaan päässyt pintaa syvemmälle. Liian isot tilat ja kk palkat ja liikaa porukkaa kyllä, mutta mitä kaikkia sopimuksia onkaan jabojen, HIHS, eri aasi-tuntijoiden yms kanssa.
Nyt ei enää yhtäkää kuudesta lisenssistä ja maneesista maksan ilomielin ekstraa eli ei enää SRLn jäsen. Jonkin Mannisvastaisen etelän seuran kannattajajäsen voisin olla, mutta ehkä just nyt pitää minimoida jäsenyydenkin tuoma tuki liitolle.
Antaa rytistä, kunnes itseoikaisee.
|