Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sirot talvikäsineet

Lähettäjä: Etsintä 
Päivämäärä:   24.11.24 11:54:49

Etsin siroja ja helposti kädessä taittuvia talviratsastushanskoja. Moni on suositellut hanskoja, jotka itse olen todennut hyvin kömpelöiksi ja on vaikea koukistaa sormia, kun on paksut hanskat. Suositelkaa siis oikeasti siroja hanskoja, joilla pääsee vaikuttamaan hevoseen myös talvella. Tuntuu, että talvihanskoissa en saa kunnon otetta ohjista.

Re: Sirot talvikäsineet

Lähettäjä: Lily 
Päivämäärä:   24.11.24 12:55:26

Minulla on Haukeschmidthin nahkaiset talvihanskat villavuorilla, loistavat (vaikka jo tosi vanhat). Pikkkupakkasilla Uvexin talvihanskat oli positiivinen yllätys.
Jos sinulla on lähtökohtaisesti lämpöä käsissä, niin back on trackit kannattaa testata. Mutta ei toimi, jos kätesi ovat talvella viileät. Kaverit noita on kehunut, mutta itselläni ei toimi koska käteni eivät ole koskaan lämpöiset.

Re: Sirot talvikäsineet

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   24.11.24 13:17:05

Minulla Roeckl Wynne ja jotkut toiset paksut Roecklit joiden malmia en muista. Lisäksi Equitare Reflect thinsulate (muistaakseni puuilosta). Näissä saan sormet toimimaan, koska en pysty pitämään paksuja taipumattomia. Sen verran väljät että alle mahtuu tarvittaessa silkkikäsine ja paukkupakkasilla olen käyttänyt hanskan sisällä lämpöpussia.. Omat sormet sen verran huonot ettei paksut kankeat hanskat vain toimi. Ennen näitä oli käytössä myös laskettelu tai hiihtohanskoja, joissa muotoilu hyvä käden nyrkkiin saamiseksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.