Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sopiva hinta?

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   24.11.24 11:01:47

Olen myymässä suokkiruuna

-9v
-Taso noin heB
- esteet 60cm
-herkkä avuille ja istunnalle, voi pukittaa jos ratsastaja antaa epäselvät avut. Eli ei aralle ratsastajalle.
-sisäänratsastettu 6 vuotiaana, ajettu ennen sitä. Ei ravitaustaa
-oikeasti lievä kesäihottuma, ei ole koskaan hangannut ihoa rikki ja voi laiduntaa 24/7 loimi päällä. Bucas sweet itch on todettu hyväksi.
-kolme puhdasta askellajia
-hyvä kengittää, kuljettaa, käyttäytyy asiallisesti vieraissa paikoissa

Paljonko olisi tällaiselle sopiva hinta? Tai onko edes ostajia?

Re: Sopiva hinta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.11.24 11:58:23

3000-5000.

Lähettäjä: Pirre 
Päivämäärä:   24.11.24 12:02:44

Aina on ostajia jos hinta sopiva. Tälle sopiva hinta varmaan juurikin tuo 3000-5000e. Aika paljon tällä hetkellä tuntuu olevan tarjontaa ja hintaa alentavia tekijöitä etenkin kesäihottuma, pukittelu eikä kovin kummoinen koulutustaso.

Lähettäjä: JL 
Päivämäärä:   24.11.24 12:10:27

Säkäkorkeus unohtui, eli noin 155. Olen miettinyt että pelottaako niin paljon kesäihottuma vaikka on todella lievö sekä pukittelu niin paljon että ihmiset ei kiinnosta? Kun muuten todella kiva hevonen :)

Lähettäjä: Hömmm 
Päivämäärä:   24.11.24 12:12:19

En ostaisi ihottumaista. Toki ihottuma voi puhjeta milloin vain kenelle vain, mutta en ostaisi sellaista, jolla se lähtökohtaisesti jo on

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.11.24 12:15:20

Ihottuma on sairaus mikä yleensä ainoastaan vain pahenee iän myötä. En todellakaan ostaisi, en ota edes asiakkaaksi talliini.

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   24.11.24 12:26:40

"Olen miettinyt että pelottaako niin paljon kesäihottuma vaikka on todella lievö sekä pukittelu niin paljon että ihmiset ei kiinnosta? Kun muuten todella kiva hevonen :)"

Vaikka olisi muuten miten kiva hevonen, niin itse en kesäihottumaista ottaisi edes ilmaiseksi. Voi olla, että kesäihottuma pysyykin lievänä, tai voi olla, että se pahenee huomattavasti uusissa ja erilaisissa olosuhteissa. Kyseessä on kuitenkin sen verran veemäinen ja vaikeasti ennustettava vaiva, että itse en tosiaan ottaisi edes ilmaiseksi. Jos omalleni nyt puhkeaisi kesäihottuna, niin sitten tietysti vain hoidettaisiin, mutta tieten tahtoen en kesäihottumaista hankkisi. Ja sitten kun vielä on taipumusta pukitteluunkin, niin ei tuosta kyllä kukaan ainakaan kolmea tonnia enempää maksa.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   24.11.24 12:32:15

Nyt on ihmisiltä sen verran rahat loppu, että ostajia on vähän liikkeellä. Parin tonnin ero ostohinnassa ei välttämättä ole se, mikä kauppoja hidastaa, vaan yksinkertaisesti kukaan ei halua ottaa potentiaalisesti kalliiksi tulevaa riskiä juuri nyt.

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   24.11.24 12:51:52

Realistisesti 5t€. Jos haluat oikeasti myydä. Ja jos löytyy sopiva koti, niin voit joutua vielä tinkaamaan hintaa alaspäin.

Kesäihottuma laskee kiinnostusta ja tuo pukittelu VOI johtua myös jostain fyysisestä vaivasta. Onko selkäranka kuvattu?

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   24.11.24 12:55:07

Ei ole kuvattu ainakaan vielä. En ole ollut huolissaan kun joka kerta on löytynyt hyvä syy pukitteluun. Ei ole siis joka ratsastuskerta, ei edes joka toinen tai joka viikko. Haluan vaan olla rehellinen asiasta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.