Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Minne satula myyntiin?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   22.11.24 07:40:27

Miten tai missä kannattaa myydä Prestigen laadukas, uudenveroinen koulustatula? Satula.comin palvelu on niin huonoa, että mietin mielummin muita vaihtoehtoja.

Re: Minne satula myyntiin?

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   22.11.24 07:43:01

Sama kiinnostaa, itse olen yrittänyt myydä uudenveroisia equipen koulusatulaa eikä ole kiinnostuneita edes tonnilla.

Lähettäjä: Silli 
Päivämäärä:   22.11.24 09:22:28

Ei kellään ole rahaa ostaa tällä hetkellä mitään. Huonosti tuntuvat liikkuvan, olen sitten säilönyt muutamaa hyvää satulaa itse. On muutama nuori tuossa ja aina ne vähän muuttuvat kasvaessaan, joten onpahan satuloita sitten mitä sovitella selkään. Mieluummin näin, kun myydä pilailmaiseksi pois.

Lähettäjä: Hopoti 
Päivämäärä:   22.11.24 09:43:10

^ miten niin, koko ajan menee hevosia kaupaksi ja satulan tarvii kaikki

Lähettäjä: Silli 
Päivämäärä:   22.11.24 09:50:18

No kaikki tutut valittelee, ettei käytetyt satulat liiku, vaikka on hinnoiteltu oikein. Siis arvioitettu liikkeessä ja hp laitettu reilusti alle sen arvion ja koitettu myydä esim facen ryhmissä ym. Muutamalla kaverilla ollut satula liikkeessä välityksessä useita kuukausia, eikä vaan mene kaupaksi. Mene ja tiedä sitten, itse en ole edes jaksanut lähteä kaupittelemaan omiani. Noihin tietoihin ja yleiseen taloustilanteeseen perustan arvioni...

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   22.11.24 10:40:15

Hirnakka!

Lähettäjä: Ostaja 
Päivämäärä:   22.11.24 14:15:54

1,5 vuotta etsin satulaa, ennen kuin sopiva löytyi. Tuli testattua moni eri välittäjä ja muutama yksityinen myyjä.

Yksityiseltä en osta, liian hankalaa. Satulan välittäjistä ainoa, joka ostajan näkökulmasta toimi, oli Satula.com. Muiden kanssa oli liian hankala asioida.

Lähettäjä: Xy 
Päivämäärä:   22.11.24 14:33:08

Mulla oli 1,5vuotta merkkisatula välityksessä, ei mennyt.
Hain sitten kotiin pölyttymään. Menee jos menee, jos ei mene niin kerätköön pölyä, eipä tuo mene miksikään kun lämpimässä säilyttää.

Myynnissä on nyt välittäjän hinta-arviolla tällä hetkellä josta olen valmis tinkimäänkin.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   22.11.24 15:47:37

Huomannut että nykyisin yksityisiltä ei saa satuloita kokeiluun edes lähiseudulta hakemalla ilman että maksaa koko hinnan. Kun noin 15 v sitten olin satularumbassa lähetin omia ja muut lähetti mulle kokeiltavaksi satuloita, lähetyskulut maksettiin tietysti muttei satuloista mitään siinä vaiheessa.

En siis ihmettele ettei enää mene kaupaksi, kun on vielä paljon vuokrasatuloita tarjolla.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   22.11.24 19:12:41

Satulasoppi!

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   22.11.24 22:03:12

Satulasopissa prosessi toimii hyvin. Se on sitten tuurista kiinni, sopiiko satula hevosille eli miten nopeasti menee kaupaksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.