Lähettäjä: hwdda
Päivämäärä: 18.11.24 15:12:44
Kirjoitustaito on todella merkittävä asia yrityksen viestinnässä. Jos ei osaa kirjoittaa, niin silloin aika moni muukin asia on pielessä.
En niinkään huomannut, että olisi haukuttu kyseistä brändiä. Ennemmin annettu palautetta siitä, että tämä mättää.
Olen itsekin antanut asiallisesti palautetta heille, mutta siihen ei reagoitu mitenkään. Eli ainakaan minua ei voi syyttää siitä, että kommentoin vain anonyymisti netissä.
Mutta ei se suorakaan palaute auta, vaikka asiallisesti kertoo, mitä voisi parantaa, millä tavalla ja miksi. Esim. tuo pieni fontti huonosti erottuvalla taustalla on asia, jonka takia moni jättää tekstit lukematta. Postauksissa on kirjoitusvirheitä, jotka varsinkin lukihäiriöisille tuottaa ongelmia. Tekstit on usein tehty hutaisten, jolloin ne antavat vähän "epäsiistin" vaikutelman koko brändistä.
Jos ei itse osaa lukea ja kirjoittaa, niin kannattaa maksaa oikoluetuttamisesta. Jos kiinnittää huomiota vain estetiikkaan, muttei käytännöllisyyteen, ei estetiikka auta mitään vaan pilaa koko brändin. Ja niin edelleen.
|