Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Equine LTS kokemuksia?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.11.24 12:44:23

Millaisia kokemuksia käyttäjillä on equine LTS valohoitolaitteiden käytöstä? Onko oikeasti apua vai huuhaa hommaa?

Re: Equine LTS kokemuksia?

Lähettäjä: Viivi 
Päivämäärä:   18.11.24 13:25:07

Mulla ollut käytössä keväästä alkaen ja olen kyllä huomannut hyviä tuloksia hevosessa. Käytän ihan ennaltaehkäisevästi lämmittämään lihaksia ennen liikutusta sekä jälkeenpäin palauttamaan. Vanha hevonen on ollut vähemmän jäykkä.

Lähettäjä: Xy 
Päivämäärä:   18.11.24 13:30:29

Samat kokemukset kuin yllä.
On pitäny selän lihaksiston parempana.
Mitään varsinaisia vammoja ei olla paranneltu.
Itseltäni kyllä hoidin hevosen potkuista reiteen tullutta vammaa, auttoi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.11.24 13:58:06

Oman vanhan urheiluvamman pidän kivuttomana tällä. Jos lopetan käytön, alkaa kivut palailemaan. Hevosen lanneselkään käytän, kun tuppaa sieltä vähän jäykkä olemaan, ei ole nyt kyllä ollut kun käytön aloitin. Mutta oman lihasvamman vasteen perusteella, sanoisin, että toimii!

Lähettäjä: Jännevamma 
Päivämäärä:   18.11.24 14:45:39

Mun hevosen jännevamman hoitanut sillä. Ontui ja pinnallisessa koukistajassa noin 20% vaurio. Aamuin illoin kylmäys ja 5min LTS + kävelyä narusta ja oli n.4kk ultrassa parantunut. Nyt tästä aikaa pari kk ja mennään hölkkää ja kaikki hyvin. Ei enää hyppää mutta pitäisi kestää muuten normi käyttöä. Tuttu pitää oireettomana polvikanava ahtauma hevosta näillä suojilla ilman piikityksiä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.