Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten saada tunneille ne, jotka ei ikinä käy?

Lähettäjä: Valmentaja 
Päivämäärä:   17.11.24 19:28:45

Kouluttaudun srl:n valmentajaksi ja minulla on jo jonkin verran oppilaita, jotka kilpailevat ja menestyvät kivasti seura-/aluetasolla koulu- ja esteratsastuksessa.

Silti, tiedän tällä alueella paljon ratsastajia, jotka eivät ikinä käy tunneilla! Välillä tulee somessa vastaan heidän ratsastusvideoitaan, enkä voi olla ajattelematta, kuinka he hyötyisivät valmennuksesta. Ja erityisesti miten hevonen hyötyisi. Pystyn lähialueella tarjoamaan tunteja kohtuullisilla hinnoilla ja siksi tilanne olisi lähialueen ratsukoille win-win.

Olen miettinyt, että olisiko turhan rohkeaa mainostaa esim. yksityisviestien avulla ja houkutella näitä ratsastajia tunneille? Voisin olla helposti lähestyttävämpi kuin alueella käyvät "nimivalmentajat", jotka eivät välttämättä edes koe ns. puskaratsukoita tai ulkokentällä ratsastavia omikse asiakkaikseen. Itse taas hyötyisin asiakaspiiriin laajentamisesta, sillä tavoitteenani on jäädä ensi vuonna 80% työajalle päivätöistä ja ottaa se 10% hevosalan töihin.

Joten. Jos et käy tunneilla, mikä saisi sinut tunneille?

Re: Miten saada tunneille ne, jotka ei ikinä käy?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.11.24 19:34:35

Mulle on laitettu istuntavalmentajan toimesta viestiä, kun itse käytännössä avasin omassa stoorissani keskustelun sillä, että sanoin tarvitsevani apua istunnan kanssa. Siitä yhteydenotosta en ainakaan yhtään pahastunut :D

Lähettäjä: Tulis 
Päivämäärä:   17.11.24 19:34:48

Tulisin jos hevosten elämä kunnossa. Eivät juokse tunneilla joka päivä. Lauma, pihatto, kuolaimettomat suitset, hyvät satulat, hevosilla bootsit tai kengittä, ei kannuksia, ei raippoja. Kiva ja rauhallinen ope.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   17.11.24 19:35:03

Miten mainostat tällä hetkellä? kukaan ei tule, jos ei tiedä sinusta ja mitä tarjoat ja kenelle ;) Mutta suorat viestit voivat oöla vähän outoja... ainakin muotoilussa kannattaa olla tarkkana. Ei niin, että näin somessa paskan ratsastusvideosi, tuu tunneille :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.11.24 19:47:41

Tulis voi mennä Finnbyn tallille.

Lähettäjä: Valmentaja 
Päivämäärä:   17.11.24 19:55:57

Palan halusta päästä opettamaan juuri sitä ex-ravurilla ratsastavaa tätiä, jonka suurin ongelma on saada hevonen odottamaan ja tavoite päästä itse rentoutumaan selässä. :)

Lähettäjä: Jh 
Päivämäärä:   17.11.24 20:14:46

Mainosta itseäsi somessa ja paikallisen alueen fb-ryhmissä :)

Päivämäärä:   17.11.24 20:18:32

Kysy itseltäsi MIKSI he ottaisivat valmennusta juuri SINULTA? Mitä he hyötyvät oikeasti? Jos he puskailee, he saavat puskailla. Ei siihen tarvita jotain omasta mielestään pätevää valmentajaa kertomaan yhtään mitään. Se että on halpa, ei ole pätevä syy valita valmentajaa, jos se on huono.

Lähettäjä: Ano 
Päivämäärä:   17.11.24 20:20:47

Itse mainostan alueen FB-sivuilla, joillakin hevossivustoilla ja omassa sosiaalisessa mediassa. Puskaradion kautta kuitenkin tulee suurin osa uusista asiakkaista.
Ne, joita tunneilla käynti kiinnostaa, etsivät kyllä ihan itse. Pitäisin todella outona ja tungettelevana, jos joku tuntematon tulisi tyrkyttämään tunteja kysymättä.
Kaikkia ei tunneilla käynti kiinnosta ja vaikka se välillä pahaa tekeekin hevosten takia, niin asialle ei oikein mitään voi.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   17.11.24 20:53:00

Puskailijat joilla on hevonen pikkutallilla, eivät tiedä miten valmennuksiin pääsee, missä niitä on, kuka voi osallistua jne. Laita selkeät ohjeet ja mainos johonkin.

Lähettäjä: ----- 
Päivämäärä:   17.11.24 21:07:09

Meillä ei ole kenttää. Harvassa on ne valkut jotka keksivät meille jotain uutta, kun rajoitteena on että voidaan työskennellä lähinnä ympyrällä mikä ei ole hevoselle hyvä tapa (rakenteellisesti ei oikein kestä ympyrätyöskentelyä). Yksi ollaan löydetty, mutta välimatkan takia käy harvoin.
Meillä siis toimisi jos joku tulisi 20e/kerta matkakuluineen ja osaisi työstää asioita suoralla tienpätkällä.

Siksi siis pääasiassa puskailemme.

Päivämäärä:   17.11.24 21:08:26

Elä nyt ala sentään yksityisviesteillä pommittamaan, todellakin saat oudon maineen ja menetät nykyisetkin oppilaasi... vähän sama kuin jos joku laihdutusexpertti alkaa pommittamaan jokaista vähänkin pulskan näköistä, oli miten tyytyväinen itseensä tai ei. En ostaisi yhtään mitään palvelua yhdeltäkään tälläiseltä. Mikään ei ole niin kiusallista kuin jonkun aivan randomin yksityinen markkinointi.

Omasta toiminnasta kannattaa tiedottaa somessa kyllä, seurata ja saada seuraajia. Tekstiä kannattaa lisätä kuvien oheen, jotta vaikuttaa vähän vakuuttavammalta (Jos siis oikeasti jotain tietää).

Itse en ole lainkaan vakuuttunut jatkuvan kouluvalmentautumisen merkityksestä edes hevosen terveyteen. Näyttää vähemmän kestävän nuo aktiivivalmentautujien ja kisaajien hevoset. Aina hajalla. Mulle on ainakin hevosen terveys edellä aivan turha markkinoida kalliita valmennuksia. Hevonen kulkee maastossa mielellään.

Ihan ensimmäiseksi kannattaa ainakin ymmärtää se, että harrastaa voi monella tapaa ja hevoset pysyvät terveinä myös monenlaisella menolla. Se sinun tapa ei välttämättä ole edes paras.

Lähettäjä: Seppä 
Päivämäärä:   17.11.24 21:10:47

Hevosen elämä ei ole kunnossa ilman kenkiä kipein anturoin jäätyneellä koppuramaalla, jossa sen kuluneet kaviot tuntee pihaton jokaisen jäätyneen murusen yliohuen anturan läpi.
Jos poistat Tulis pakkasen, lumen, jään,roudan, rakeet soran ja kaiken sulaa merenrantahiekkaa ja plusasteista nurmea tai sammalta karkeamman mareriaalin hevosen elämästä voit pitää sen kengättä kiduttamatta sitä.
Niin monta kertaa mennyt talliin jossa on "onnellinen kengätön ja kuolaimeton" usein ylilihava kylmäverityyppinen eläin, joka kävelee kengityspaikalle useampaa kulunutta kaviota ontuen ja omistaja tilaa sille vuolua. Yrität tarjota kengitystä ja paikka-aineita jotta hevosen seuraava päivä olisi kivuton. Ei käy omistajalle.
Hevosparalta vaan ei voi vuolla mitään kun ei ole mitä vuolla ja kenkiäkään ei saisi laittaa koska näille se on joku sairas uskonto.
Elsun olen tehnyt nyt ja jatkossa jokaisesta joka ei anna tällaista kengittää tai edes tossuilla suojaa kavioita jäätyneessä luomupihatossa millään lailla jos kaviot aristavat silminnähden. Tossut ratsastukseen ei riitä routakoppuralla säällä, ne on oltava kaikessa ulkoilussa.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   17.11.24 21:27:29

Mä olen kallis ja @!#$ hyvä. Puskaradio on hyvä, suosituksien kautta tulee lisää.
Olen kyllä eri mieltä, etteikö säännöllisestä kouluvalmennuksesta ole hyötyä. Ehdottomasti hyvässä opetuksessa hevoset nimenomaan pysyvät terveenä, kun liikkuvat mahdollisimman oikein ja homma on kehittävää. Ratsastajan taidot kehittyvät ja ratsukko edistyy, kukin omassa tahdissaan. Ammattitaitoinen ope myös näkee, jos alkaa olla jokin vialla ja monia ongelmia voidaan ehkäistä kun nähdään ne ajoissa.
Ihmiset vaan nykyään ovat sellaisia, etteivät halua tai osaa sitoutua harjoitteluun ja edistymistäkään siis ei tapahdu. Harrastetaan valkkushoppailua, mutta systeemi puuttuu ja näin ollen ei hommasta tule mitään.
Suosittelen laittamaan ilmoituksen vaikka alueen fb ryhmään, että pidät tunteja. Henkilökohtainenkin viesti auttaa joskus, mutta joku voi kokea sen tunkeiluna.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   17.11.24 21:42:37

Olen osittain kohderyhmää.
Suoraan lähestyminen ahdistaisi. Mainoksen nähdessä ehkä kiinnostuisin, jos on alueellani, selkeät hintatiedot ja mainintana se, että tarjoat tavoitteellisten lisäksi palveluja mielelläsi puskailijoillekin. Ja selitys omista/valmennettavien saavutuksista, koska en ainakaan haluaisi maksaa omantasoiselle tunninpidosta.

Lisäksi asiakkaita voisi houkuttaa mahdollisuus puolen tunnin valmennukseen (rapakuntoiset kuolee kokonaiseen tuntiin) tai joku kampanja-aika, jolloin saa yhden tutustumistunnin tosi halvalla?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.