Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Satula.com ja välityssatuloista tarjoaminen

Lähettäjä: Satula 
Päivämäärä:   14.11.24 17:23:12

Monet satulakauppiaat ottavat vastaan suoria tarjouksia välityssatuloista, ottaako Satula.com?

Minusta Satula.comin käytettyjen satuloiden hinnoissa on korkeampi hinta kuin muualla. Monet satulat roikkuu pitkään myynnissä. Uskaltaako mieluisesta tarjota?

Re: Satula.com ja välityssatuloista tarjoaminen

Lähettäjä: pupu 
Päivämäärä:   14.11.24 17:27:44

Välityssatulan kohdalla satulan omistaja antaa satula.comille rajat saako satula.com myydä satulan millaisella tarjouksella tai vaikka vain esim ilmoitetulla hinnalla. Ainahan toki kannattaa tarjota, mutta heillä välittäjän tulee saada satulan omistajan suostumus suostua tarjoukseen ennen kaupan tekoa. Näin ainakin mennyt aiemmin.

Lähettäjä: Penkkipersiissä 
Päivämäärä:   14.11.24 17:33:01

Minulla on ollut satuloita välityksessä muualla ja aina olen kuunnellut tarjoukset ja ehkä tehnyt vastatarjouksen jos hinta ei ole miellyttänyt ja voisin kuvitella että sama kaava toimii Satula.comilla

Lähettäjä: :E 
Päivämäärä:   14.11.24 18:57:39

Minulta ostettiin ihan tovi sitten välitykseen laittamani satula Satula.comista, ja ostaja tinki hinnasta. Kysyivät minulta sähköpostilla sopiiko, esitin vastatarjouksen ja he ehdottivat sen ostajalle, joka suostui sitten siihen. Eli eiköhän vieläkin.

Sanoivat myös, että välityspalkkionsa nousee tässä, ehkä sekin vaikuttaa satuloiden korkeaan hintaan.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   14.11.24 22:08:40

Mun mielestä pyynti oli joku 1000-1200e kuitenkin yli tonnin ja satula ollut ikuisuuden myynnissä. Satula oli ulkonäöllisesti ruma ja erilainen niin ei mennyt kaupaksi. Tarjosin 650e ja sain sillä hintaa. Aina kannattaa tarjota.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.