Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oman edun tavoittelu kilpailutoiminnassa

Lähettäjä: Björn W 
Päivämäärä:   14.11.24 11:18:00

Esimerkkinä nyt HIHS / SRL.
Kilpailutoiminnan hinnat on karanneet käsistä kun niistä on rakenneltu pienen porukan busines.

Olisiko aika muuttaa kelkkaa?

Re: Oman edun tavoittelu kilpailutoiminnassa

Lähettäjä: Björn W 
Päivämäärä:   14.11.24 11:18:50

Kirjoittelujen poisto kertoo ettei jauhot ole pussissa puhtaita. Sen tavallinenkin harrastaja ymmärtää.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   14.11.24 11:33:24

Kuinka mones ketju näitä salaliittoteorioita?

Lähettäjä: Siuntio 
Päivämäärä:   14.11.24 11:36:21

Ei salaliittoteorioita vaan harrastajien etu ei ole että laji kallistuu harrastajalle ja pikku porukka kerää rahat.

Maailmalla on läpinäkyvyys niminen juttu siis liittojen kuin yritysten toiminnassa yksi uusi vahvuus. Asian ohi kirjoittelu tai asioiden hyssyttely osoittaa että peiteltävää on.

Päivämäärä:   14.11.24 11:44:26

^ Siitä vaan liitolle uutta hallitusta äänestämään tai liitosta eroamaan, jos nykymeininki ei miellytä.
Vai ajattelitko, että täällä räksyttämällä SRL ja Scanhorse julkaisevat sopimuksensa?

Lähettäjä: Jjj 
Päivämäärä:   14.11.24 11:56:32

Kyllä koko liiton jäsenistön täytyy saada olla mukana suunnittelemassa HIHS sisältöä

Ja myös lipputulot jaettava!

Älkää unohtako ratsastusjousiammuntaa sunnuntai illasta!

Lähettäjä: Olivia 
Päivämäärä:   14.11.24 11:59:55

Miksi ette järjestä itse niitä kisoja halvalla??????? Siitä vaan tekemään itse

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.11.24 12:12:53

Suomessa varsinkin Srl toiminta on kuppikuntaista. Avoimuutta pyydetään. Luvut julkisiksi. Avoimuus on avain.

Päivämäärä:   14.11.24 12:13:12

^^ Kuka lähtisi sellaiseen hullujenhuoneeseen mukaan? Tai sitten tämä on provo

Päivämäärä:   14.11.24 13:49:33

Mä en ihan tajua tätä ajatusta "pienestä porukasta", joka kerää rahat. Tottakai kilpailuiden järjestäjä kerää rahat ja maksaa yrityksille jotka palkkaa/tarvitsee. Eihän tässä nyt ole mitään ihmeellistä.

Päivämäärä:   14.11.24 13:53:22

Kateelliset persaukiset ulvoo. Parasta olisi kun ei suomessa laitettaisi mihinkään rahaa, eikä mitään tuettaisi. Ei taloudellisesti eikä etujen muodossa. Onni ja auvo kun ei kellään oo enempää ku mulla. Nih.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   14.11.24 13:59:33

Näinpä juuri. Minä olin kyllä Suomen mittakaavassa hienossa tapahtumassa, jonne aika monta tuhatta muutakin oli ostanut lipun. Kukaan ei tietääkseni ulissut siitä, että nyt minun minun ja minun maksamia valtavia jäsenmaksuja kyörätään rikollisten toimesta veroparatiiseihin.

Lähettäjä: Joopa 
Päivämäärä:   14.11.24 16:11:44

"Mä en ihan tajua tätä ajatusta "pienestä porukasta", joka kerää rahat."

No järjestävän yrityksen vastuuhenkilöinä on neljä ihmistä. Muissa vastaavissa organisaatioissa yleensä lähemmäs tusina.

Lähettäjä: Gh 
Päivämäärä:   14.11.24 16:57:23

"Onni ja auvo kun ei kellään oo enempää ku mulla."

Mitä ihmettä tämä jatkuva "köyhille" irvailu tässä yhtydessä on? Todella outoa ja typerää käytöstä...

Se että ihmiset havahtuvat mahdollisten väärinkäytösten riskeihin on ihan oikein ja tärkeää. Kuten sanottua, se on sitten koko urheilulajin skandaali jos jotain epäselvyyksiä tai väärinkäytöksiä tuleekin ilmi.

Jos HIHSin pyörittäjät ovat yhtä mukavia ja avoimia kun täälläkin nyt esittävät ei tämän pitäisi olla mikään ongelma. Mitään salattavaa ei pitäisi olla.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   14.11.24 17:05:18

^ Mutta kuitenkin täällä pidetään varmana, että jotakin salaillaan? Miksi?

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   14.11.24 17:24:43

No on se kumma kun täällä halutaan kaikki avoimeksi, MUTTA SITTEN kun etsitään aluetoimintaan ja hallitukseen väkeä, ei kukaan ole vapaaehtoinen! Siellä pääsisi vaikuttamaan ja siihen sisäpiirin tietoon käsiksi!

Nyt on syyskokous tulossa, sinne vaan linjoille!

Lähettäjä: f 
Päivämäärä:   14.11.24 17:30:07

Niin: tämän olen huomannut itsekin toistuvaksi. Hirveä haloo täällä ht.netissä ja sitten kun olisi mahdollisuus olla esillä omalla naamalla ja toteuttaa niitä muutoksia, kadotaan kuin pierut saharaan ja ollaan taas hetki hiljaa kunnes taas villiinnytään tällä palstalla.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   14.11.24 17:47:15

Jokainen järkevä yritys ja yhdistys osaa kuunnella palautetta ja toimia sen mukaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.