Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Fb marketplace huijaukset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.11.24 18:21:18

Ilmiannoin facessa jonkun huijarin ja facen mielestä se ei ollut huijari. Mitä hittoa?? Oli kaapannut jonkun rassukan naisen tilin ja yritti ostaa hevoskamaa minulta. Tuli ensin jotain bottikysymyksiä muutama ja sitten halusi ostaa. Viimeisin tuo alla oleva viesti ja kuva liitteenä joltain postin feikkisivulta.

Hienoa, se sopii minulle, tilaan posti-toimituksen itse ja maksan kaikki postikulut. Tarvitsen sähköpostiosoitteesi. Maksan etukäteen!

Re: Fb marketplace huijaukset

Päivämäärä:   11.11.24 18:23:33

Onko muille tullut samanlaista? Google ei ainakaan suorilta tunnistanut sanasta sanaan tuota viestiä. Postin sivuilta en löytänyt mitään samanlaista kohtaa kuin siinä viestin kuvakaappauksessa.
Eikä ole tyypistä enää kyllä kuulunut kun kysyin että aikooko sinne sähköpostiin laittaa maksun vai mihin sitä tarvitsee.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.11.24 18:27:02

Huijaus on. Facebookin moderoinnilla voi heittää vesilintua.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.11.24 18:28:39

Facebook nyt ei saa poistettua edes Facebookina esiintyviä huijareita, ilmiantaa saa saman jutun sata kertaa.

Lähettäjä: Xy 
Päivämäärä:   11.11.24 18:42:03

Näitähän tulee jokaiseen uuteen ilmoitukseen vähintään viisi.

Päivämäärä:   11.11.24 18:43:38

Aijaa. Onpa raivostuttavaa kun ei voi antaa sanallista palautetta fb:lle. Missä jaksaisi myydä tavaroita kun torikin on aivan perseestä?

Päivämäärä:   11.11.24 18:50:12

mä itse myyn vintedissä. tuntuu niin helpolta kun ei tarvi kommunikoida ostajien kanssa. on siellä hevoskamaakin.

Päivämäärä:   11.11.24 19:33:16

Eipä se moderointi pelaa mitenkään. Olen joskus ilmiantanut mm. avoimesti rasistista sisältöä jossa on värillisiä haukuttu karmein tavoin, joskus kommentin kylkiäisinä tyyliin käytetty kolmannen valtakunnan lippua tms. todella räikeää, samoin kommentteja miten seksuaalivähemmistöt voisi kerätä leireille ja kaasuttaa ja aina vaan silti "Julkaisua ei poistettu, emme havainneet sääntörikkomusta"... Ainoan kerran kun ilmianto meni läpi, kyseessä oli instagramissa tökerön selvästi Horzeksi tekeytyvä huijaussivu jossa tuotteilla oli ihan älyttömiä 1-3e hintoja. Ehkä pelkäävät että yritykset haastaa oikeuteen jos jäljittelijät ei saa kenkää, ihmisoikeuksia loukkaava törky ja yksittäisten ihmisten huijaukset on ihan samantekevää. Myöskään musiikkiyhtyeet eivät saa hakkeroituja sivujaan takaisin, ei Metaa mitkään köyhät muusikot kiinnosta...

Päivämäärä:   11.11.24 23:41:05

Mulle kans tullut noita. Oon pistänyt estoon sitä mukaa kun tullut.

Lähettäjä: Pöny 
Päivämäärä:   12.11.24 07:21:36

-, niitä 1-3 e ”Horzen” mainostajia tuuttaa nyt uutisvirtaan ja vielä eri profiileilta. Olen ilmiantanut, Facebook ei näe syytä poistaa.

Lähettäjä: Xy 
Päivämäärä:   12.11.24 10:57:31

Vintediasä hevostarvikkeiden myynti on kielletty.

Tori on fiksu ja toimii vastaavalla tavalla kuin Vinted/

Lähettäjä: Hanna 
Päivämäärä:   12.11.24 11:04:19

Toridiili ei todellakaan ole fiksu, pitää antaa jollekin vinkuintialaiselle puljulle oikeudet sun tilitietoihin kahdeksi vuodeksi eteenpäin. Normi Tori taas on ihan yhtä altis huijareille kuin feisbuksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.