Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Horse Pilot koot ja mitoitus?

Lähettäjä: Iiii 
Päivämäärä:   9.11.24 21:48:39

Spooks osoittautui sairaan pieneksi harteilta, osaako joku verrata esim. tähän? Sekä paidat että kisatakit kiinnostaa, eli yläosien mitoitusta haen. Olen tosi kapeavyötäröinen, yleensä xs-s sopiva, mutta leveäharteinen ja hauista on, ja näihin ei tosiaankaan kaikkien koon s sovi.

Re: Horse Pilot koot ja mitoitus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.11.24 09:44:28

Horse Pilot on tehty kapeille ja pitkille ranskalaisille. Itselläni on suht samat koot spooksissa ja HP:ssa, mutta Spooksilla mun mielestä myös heittelee mitoitus vaatteesta riippuen. Tai että joku paita on M koossa sopiva, toinen on jopa väljä ja joku ei mahdu edes päälle.

Päivämäärä:   10.11.24 10:21:20

No tämä Spooksissa ihmetytti, mulla toppaliivi s ja aivan hyvä, sitten taas s-koon verkkatakki on ihan supernafti. Ota näistä selvää...

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   10.11.24 10:28:45

Mulla samanlainen vartalonmalli, HP:n housuista menee XS, mutta yläosat olen ottanut S. Varsinkin kisatakki on tosi istuva malli. Jos tilaat verkkokaupasta, niin tilaa molemmat koot, palautat sit sen mikä ei sovi. Putiikki Ainossa ainakin toimi hyvin vaihto.

Päivämäärä:   10.11.24 11:18:04

Kiitos vinkistä! Kisatakissa arvon Horse Pilotin vs Equilinen takkia, mutta täällä joku vinkkasi Pilotin olevan leveämpää harteilta, hmm?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.