Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vuokraaminen on ihan parasta!

Lähettäjä: Hupu 
Päivämäärä:   7.11.24 11:48:18

Tulin hehkuttamaan ihanaa tilannettani, kun mulla on monta vuotta ollut vuokraheppa. Meitä on pieni tätiratsastajien porukka, joka käy kotitallilla. Jaetaan samat periaatteet ja toimintatavat, ei oo mitään kyräilyä tai draamailua todellakaan vaan oon saanut tosi hyviä harrastuskavereita tuolta.

Ajattelin, että sitten kun vuokrahepan omistaja lopettaa hevosenpidon, niin hankin oman.. MUTTA järjellä ajateltuna vuokraaminen on paras diili. Pystyn keventämään hevosenomistajan taakkaa työmäärällisesti ja taloudellisesti, tarjoamaan hepalle liikuntaa, hepalle yksi turvallinen ja tuttu hoitaja lisää. Sit jos hevonen sairastuu, niin mä en joudu velkavankeuteen enkä oo samalla tavalla sidottu.

Sen sijaan että romahduttaisin oman talouteni, voin lisätä hevosenomistajan ja hänen hevosensa hyvinvointia olemalla hyvä, luotettava vuokraaja.

Pelottaa toki että mitä jos en löydä yhtä ihanaa uutta vuokrahevosdiiliä, kun vuokrahepan omistaja lopettaa hevosenpidon (hänellä alkaa olla ikää).

Mutta sit kuitenkin, oon itse mutkaton sosiaalinen tyyppi ja löytänyt nytkin ne omat hevosihmiset ja piirit. Siinä oppii myös paljon, kun keskustelee erilaisten hevosihmisten kanssa ja he opettaa hevosmiestaitoja mulle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.