Lähettäjä: Hupu
Päivämäärä: 7.11.24 11:31:39
Mistä aikuinen ja kokenutkin hevosenhoitaja löytäisi hoitohevosen / mahdollisesti liikutushevosen?
Useita vuosia olen hoitanut useita erilaisia kilpahevosia ( este,koulu sekä ravureita) sekä ihan tavis harrastehevosia sekä nuoria varsoista lähtien.
Kilpahevosten hoitaminen yleensä ollut sitä että hoitanut hevosen ratsastajalle/ omistajalle kuntoon ja hoitanut pois ratsastuksesta,käynyt taluttelemassa kentäl / maastossa ja pitänyt hevosesta ja hevosen hyvinvoinnista huolta muutenkin kuten he olen hoitamiseen kuuluu.
Nyt paljon hevosia hoitaneena aikuisena
sitä tietenkin kaipaa muutakin puuhastelua sen hevosen kanssa kuten maastakäsittelyä ja päästä välillä ratsastamaan,säännöllisesti ei tarvitse eikä hevosen tarvitse olla mikään osaavs kilpahevonen vaan ihan perus harrasteputte kelpaa myöskin joten olen etsinyt hoitohevosen lisäksi sitä liikutushevosta mutta ilman vastauksia.Facebookin ilmoitus-sivut käyty läpi ja vastauksia juu on tullut mutta: useasti hevonen asunut pääkaupunkiseudulta todella kaukana ,tai paikassa minne ei julkisilla pääse tai matka kestää 1,5 h/ suunta julkisilla.
Nyt kaksivuotta markkinoilla on ollut säännöllisestierilaisia ilmoituksia: vastauksia 0,eri talleille vienyt Ilmoituksia: vastauksia 0
Facebook käyty läpi: vastauksia juu tulee mutta hevoset asuvat sitten joko pääkaupunkiseudun ulkopuolella taikka sellaisessa paikassa että julkisilla 1,5 t/ suunta.
On jopa käynyt niin että omistaja on laittanut viestiä että kiinnostaisiko hoitaa tälläistä ja tälläistä hevosta ja sitten kun kertoo että tottakai niin seuraava viesti omistajalta että onkin saanut hoitajan hevoselle.
Eikö siis aikuisia hevosenhoitaja enää kaivata / arvosteta vai missä vika ?
Itse olen ollut erittäin avoin erilaisille diileille
|