Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Neuvojat ilman pyytämistä

Lähettäjä: Hemmo 
Päivämäärä:   7.11.24 08:09:11

Ratsastan ja valmentaudun hevosellani sekä pidän noin 1200 seuraajan somea. Nyt olen saanut ns ykkösfanin itselleni somessa joka kirjoittaa postauksiini pitkiä neuvoja ratsastuksesta, istunnasta, varusteista yms aika pitkälle yleispätevää liirumia jostain kopioituna. Uutena alkanut laittamaan dm ja kertoo yleisölle että Hei laitan dm koska en halua tässä yleisön edessä tätä käydä läpi. Käyttäytyy kuten olisi joku mun valkku. En todellakaan tunne häntä eikä kyllä kukaan muukaan. No nämä dm on sitten negatiivista mulle. Nyt oli seurannut että hevoven heiluttaa häntää esteiden välissä, on ilmeeltään huolissaan. Klinikalle siis ohjeistaa.
Olen ollut kohtelias häntä kohtaan ja kiittänyt mielipiteestä mutta kertonut että minulla on toimiva tiimi ammattilaisia ympärillä myös ell. Etten ota vastaan somessa ohjeita
Ei auta.
Pitääkö tällainen ihminen estää kun ei vaan ymmärrä?
Käyttäytyy siten että osa seuraajista luulee hänen olevan osa mun tiimiä ja mun puolella. Ja me ei tunneta eikä olla tavattu.
Jotenkin pelottavaa

Re: Neuvojat ilman pyytämistä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.11.24 08:13:57

Kerta olet jo sanonut ystävällisesti ei kiiton, niin jättäisin täysin huomiotta ja jos ei lopeta niin estäisin

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.11.24 08:20:18

Voisipa tosielämässäkin estää. Meille tuli tallille uusi asiakas ja tuntuu että sen jälkeen kukaan ei ole osannut tehdä mitään oikein, kun tämä uusi asiakas neuvoo. On väärät varusteet, vääränlaiset satulat, väärä ruokinta ja kaikki säilytysratkaisut on vaarallisia.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.11.24 08:30:30

Itse estäisin. Näitä neuvojia ei jaksa somessa eikä tallilla. Ja aina jonkun pitää tulla viisastelemaan jostain ihan ihme asiasta. Eniten huvittaa kun olin uusin tallilla niin kokemattomin tuli luennoimaan jostain ihan perus asiasta. Luuli että itsekin olen kokematon kun olin uusi :D Hymyilin kohteliaasti mutta sisimmässä tympii niin ettei voi sanoin kuvailla.

Lähettäjä: Hessu 
Päivämäärä:   7.11.24 08:34:29

Minulla oli samanlainen rasittava neuvoja. Homma meni ihan mahdottomaksi ja henkilö arvosteli kirjoitustyylistäni lähtien kaikkea. Lopulta päädyin estämään hänet kaikkialla ja olen voinut siitä lähtien paremmin. Jo hänen nimensä näkeminen viestilistassa sai ahdistumaan, kun joutui miettiä mitä tällä kertaa.

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   7.11.24 08:53:10

Hessu: täysin samat kokemukset yhdestä ihmisestä, meni ihan kiusaamisesta joten poistin myös koko ihmisen elämästäni ja kyllä helpotti!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.11.24 09:40:25

Viivan talli on saanut vissiin meidän tallilta riesan. Harmi, potkaskaa pihalle, ei tuu muuttumaan ja pahemmaksi menee. Noi somestalkkerit ja muut on pelottavia, estäisin jos ei keskustelu auta. Eikä yleensä auta. Livenä ollut yksi hullu josta tuli poliisijuttua loppujen lopuksi, työasioihin liittyi mutta hänen mielestään meillä oli kiva yhteinen tulevaisuus luvassa. Sairaita on joka lähtöön.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.11.24 09:45:00

Meilläkin tallille ilmaantui tuollainen kaikentietäjä (se tietotaito vaan ei tunnu omissa tekemisissään näkyvän, neuvomisessa vain). Somessa vaan huomiottajättäminen tai estot. Oikeaan elämäänkin kun saisi estotoiminnon joillekin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.