Lähettäjä: .
Päivämäärä: 6.11.24 15:08:57
Meillä kävi satulansovittaja sovittamassa useammalle hevoselle satuloita. Ihan ison firman ihminen, samasta firmasta ollaan aiemmin ollaan saatu hyvää palvelua eri ihmiseltä.
Minulle tuli olo, että hän ei ole täysin pätevä. Tarjosi mm. sellaisia penkkejä jotka tiesi, että eivät rungoltaan vastaa hevosen tarpeita. Koitti tarjota väliin monenlaista fylliä ja epäilin, että satulat ovat liian leveitä. Sanoi, että mieluummin leveä kuin kapea, vaikka tutkitustihan leveä satula tekee enemmän haittaa kuin kapea.
Ei oikein päästy juuta eikä jaata pidemmälle, koin ettei hän osannut sanoa uusiin satuloihin tai toppaustarpeisiin mitään. Kysymyksiin en saanut vastauksia, eikä satulatilanne parantunut - edelleen mielestäni satuloilla on toppauksen/muokkauksen tarvetta kun ne eivät ole tasapainossa hevosen selässä. Aikaa kolmen hevosen kanssa meni n. 1,5h sovituksissa ja tilanne oli sama kuin alussa, hän ei osannut auttaa toppaustarpeen arvioinnissa tai lähteä tarjoamaan muita vaihtoehtoja.
Oletin, että tältä käynniltä ei tule kuin lähinnä matkalasku ja yhden hevosen sovituslasku, koska käynnillä ei saatu mitään järkevää aikaan. Nyt sain laskun kk jälkeen, jossa tosiaankin laskutettiin jokainen hevonen erikseen.
Olenko kurja asiakas, jos otan yhteyttä ja soitan asiallisesti että miten meni noin niinkuin omasta mielestä? Enhän voi maksaa palvelusta, jota en saanut. Tai periaatteessa sai kyllä satulansovituksen, mutta en mitään palautetta siitä sopivatko ne vai ei.
Onko suosituksia hyvistä firmoista?
|