Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Wintecin cair-paneelien vaihto

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.11.24 17:18:17

Netistä löytyi huonosti tietoa. Onko ilmapaneelit mahdollista vaihtaa itse, kun tilaa uudet? Satula ei kuulu takuuden piiriin, joten sen suhteen ei ongelmaa. Meiltä on matkaa lähimmälle satulasepälle, joten siksi asiaa pohdin. Satulassa tarrakiinnitys, joten pitäisi olla periaatteessa mahdollista. Kokemuksia(hyviä tai huonoja)?

Re: Wintecin cair-paneelien vaihto

Lähettäjä: Ande 
Päivämäärä:   2.11.24 17:21:39

Onnistuu helposti. Kysy satulasepältä niitä uusia!

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   2.11.24 17:22:15

No jos tarrojen alla on nämä ilmapaneelit, niin saat ne itse vaihdettua. Minun satulassa ainakin näin on.

Lähettäjä: papu 
Päivämäärä:   2.11.24 17:24:52

Ainakin vanhemman mallisiin on tosi helppo vaihtaa itse! Ruuvit auki, satula auki, tarrat auki, rikkinäinen pois ja uusi sen tilalle, tarrat ja muut osat takaisin kiinni ja tadaa - se oli vaihdettu :)

Päivämäärä:   2.11.24 18:10:13

Hei kiitos! Helpotti tietää. Mietinkin että voiko olla niin riskialtista, kun kuitenkin tarrojen alla on ja tosiaan takuun suhteen ei oo mitään väliä. Mietin ehkä sen kannalta, jos ne voi asentaa jotenkin väärin ja siksi ei maallikko saisi laittaa. Mutta ei siis muuta kuin uusia tilaukseen ja vaihtoon.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   2.11.24 18:29:30

Helppo vaihtaa, kunhan saa oikeat ja sopivat tilattua.
Itse sain satulasepältäkin kerran varmaan väärät, oli liian kapoiset ja vähän lyhyemmätkin, kuin alkuperäiset.

Päivämäärä:   2.11.24 19:04:23

Laitoin viestiä runkonumerosta jälleenmyyjälle. Toivottavasti löytyy sopiva, niin saa satula lisävuosia:)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.